kusettaa ne kasvattajatkin sijoitus sopimuksella!!!kuinka moni tietää että kuollut pentue on myös pentue???aina parjataan sijoituskoiran ottajaa mutta ei ne kasvattajatkaan aina kerro kaikkea.Soitin kennelliittoon ja tarkistin asian ja siellä sanottiin että kasvattaja ottaa riskin.
nartun sijoitus
5
145
Vastaukset
- bernilö
Tuo lukee ihan kennelliiton sivuilla, joihin täytyisi tutustua aina ennen sopimuksen tekoa...
- Ohhohh
siinä taas yksi joka on olevinaan niin puhdas pulmunen, hyvä sijoituskoiran ottaja, heti valmis syyttämään kasvattajaa, kun ei itse tiedä asioista yhtään mitään, eikä viitsi ottaa selvää easioista ennen sopimusten allekirjoittamista, niin kiire on vaan saada koira haltuunsa..
- oiris
kasvattaja ei tiennyt asiaa!!Minulla on ollut montakin koiraa sijoituksessa ja nyt kävi ekaa kertaa että pentue kuoli ja kasvattaja meinas jättää takuu rahan maksamatta takaisin.Monelta kasvattajalta huvikseni kysyny miten toimivat asiassa ja aika moni vastas ettei oo aatellu asiaa tai tienny.Tiedoksi vaan kasvatan itsekkin kahta rotua:)
- hvdkn
oiris kirjoitti:
kasvattaja ei tiennyt asiaa!!Minulla on ollut montakin koiraa sijoituksessa ja nyt kävi ekaa kertaa että pentue kuoli ja kasvattaja meinas jättää takuu rahan maksamatta takaisin.Monelta kasvattajalta huvikseni kysyny miten toimivat asiassa ja aika moni vastas ettei oo aatellu asiaa tai tienny.Tiedoksi vaan kasvatan itsekkin kahta rotua:)
Ja moni vaatii jo kaksi pentuetta ahneutta ja kun kyselin että jos ei olekaan sellainen jolla kannattaa teettää niin sanoi että ihan sama pennut teetetään joka tapauksessa ja on jopa ns.hyvätasoinen kenneli :(
- sijoitusvainaikuisil
oiris kirjoitti:
Oletko itse ajatellut kasvatta kyseistä rotua, josta koirasi on?Miksi et osta narttua?Oletko montaakin rotua ajatellut kasvattaa, koska mielestäni rotu jota kasvatetaan on se yksi ja ainut, monien rotujen kasvattajat ovat vain raha edellä kasvattajia.
Ensin hankitaan koira omii tarkoituksiin, sitten aletaan harrastamaan, tutkimaan rotua tarkemmin, ja sitten vuosien jälkeen, kun rodun ongelmat ja taustat tunnetaan aloitetaan kasvatus jonkun vanhemman, kauan rotuakasvattaneen tuella ja neuvoilla.Jo kaksi rotua on minusta "paljon".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1784638Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372514- 1562182
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811338
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241271Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321183Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451170Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117877