Tummensin eilen autoni etulamput niistä tuli aivan kauheat! Valumajälkiä yms yms.. olen kokeillut vaikka millä poistaa tuota sprayta mutta ei lähde? Mitä kannattais tehdä auttakaa! :)
Auttakaa / TUMMENNUS SPRAY!
12
349
Vastaukset
- Polttimon himmentäjä
Vasaralla koppaat molempiin umpioihin, ja voit samalla kopauttaa itseäsikin ohimoon. Pönttö.
- ----
hiekkapuhallus auttaa.
- toiota
Kuinka tuo tehdään?
- Himmeä poltin
toiota kirjoitti:
Kuinka tuo tehdään?
Puhaltamalla hiekkaa tietenkin, pönttö.
- toiota
Himmeä poltin kirjoitti:
Puhaltamalla hiekkaa tietenkin, pönttö.
Mulla ei oo tohon tarvikkeita..
- ----
toiota kirjoitti:
Mulla ei oo tohon tarvikkeita..
no voi voi,ehkä kannattaa hankkia.
- wgwe
Millään käläkälä purkilla nyt ei yleensäkkään tummenneta mitään. Kärsi tyhmyydestäsi jonne.
- toiota
"Wgwe" vein liikkeesen tuon nyt umpiot ovan kuin uudet :) Ime kyrpääni.
- Polttimon himmentäjä
toiota kirjoitti:
"Wgwe" vein liikkeesen tuon nyt umpiot ovan kuin uudet :) Ime kyrpääni.
Mistähän saisit hommattua itsellesi paremmat aivot? Vanhoissa on vikaa.
- mfkel
hiomapaperilla kevyesti!
- wefgewg
Olis vissiin kannattanu heti alkuun viedä sinne liikkeeseen kun et itse osaa räpeltää edes kalvoja umpioihin.
- Voi Jeesus mitä
Lamppuja ei saa tollasilla paskamötöstyksillä edes tummentaa, pitää olla pikkasen vajaa jos niin tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305870- 345373
- 293054
- 342454
- 412143
- 372118
- 152098
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391666