Mistä kaupasta sais suht halvalla meikkejä? Tarkotan ihan vaan näitä perus kauppoja (prisma, maxi, cittari..). Mun pitäis ostaa meikkivoide puuteri, nestemäinen kajaali, ripsiväri ja pikkunen luomiväripaletti.
Oisko lisäksi mitään hyvää meikkivoide vinkkejä? Olen ajatellut ostaa meikkivoiteen ja peitepuikon kun ei tuo iho niin kiillä.
meikkiostoksille
7+1
4
82
Vastaukset
- 0+0=0
Robinhoodista!
- --------------------
Tuo nyt on sama kuin kysyisi, mistä kaupoista saa ruokaa suht halvalla. Kaikissa paikoissa on melkolailla samat tuotteet myytävänä ja hinnoissa vain pientä vaihtelua. Varmaan kannattais ihan itse hilata se perseensä kauppoihin ja etsiä ne tuotteet, jotka haluaa.
- nslglsns
XD ompas siinä
- rosalitaah
Jos en väärin muista ni cittarissa on tarjouksessa meikkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757