Hei! Olen 22v nainen Vantaalta ja kokeilen tätäkin kautta jos tärppää.
Eli etsisin joko määräaikaista (minimissään tämän vuoden loppuun, mieluummin pidempään) tai vakituista työtä ja niin että viikottainen tuntimäärä olisi se 30h minimissään tai työssä olisi tietty kiinteä palkka/kk.
Eniten kiinnostaisi henkilökohtaisen avustajan työ tai vakituinen lastenhoito. Sekä lapsista että avustamisesta on kokemusta arkielämässä ja olen itse kahden lapsen äiti. Myös erilaiset tietokoneella tehtävät työt kiinnostaa, varsinkin jos voi kotona tehdä. Mutta en ole nirso, mitä tahansa muutakin työtä saa ehdottaa, kunhan ei mennä provikkapalkalla. Tai jos jollain on vinkata hyvästä työstä, voi myös laittaa s.postia. En ole missinmitoissa kun edellisestä synnytyksestä ei vielä niin kauaa ole, joten mitään alastontyötä ei kannattane ehdottaa :) Näitäkin tarjouksia tätä kautta välillä tullut.
Olen luotettava, vastuullinen, kuuntelen minulle annetut ohjeet ja toimin niiden mukaan. Pidän lapsista ja eläimistä ja olen savuton. Huumorintajua löytyy myös ja kykyä tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Minulle voi laittaa mailia: tuuli.niiranen@gmail.com
Töitä vailla (pk-seutu)
töitä vailla
1
124
Vastaukset
- Helsingin Moniala
Vieläkö vailla kunnollisia töitä. Soittele niin jutellaan lisää. Yhteystiedot www.monitoimipalvelu.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644342Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441142Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860