HYVIN 300C KESTÄÄ!

300C-KUSKI

12

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sebringkuski24

minua kiinnostaisi tietää, mitähän kaikkea osaa tuohon on pitänyt kilometrien aikana vaihtaa ja montako litraa on palanut dieseliä "ylimäärästä" jos verrataan vaikka 1,6L turbodieseliin?

• Laatu Vaunu

Hyvin pelaa ei vikoja 300c HEMI
        Kukapa kuminauhoilla ajelee

• rahalla_saa_kaikkea

miksi verrata sitä johonkin 1.6 nuhapumppuun, siitä ilosta, että se kulkee, kannattaa litran pari maksaa lisää satasella.

• asdafgrtjykluiöoäpo

Minua taas kiinnostaisi tietää paljonko se 1,6l on polttanut "ylimääräistä" verrattuna vaikkapa litraseen dieseliin......?

Ihme jeesustelua, jos polttoaineen kulutus olisi ainoa kriteeri kulkuneuvon valinnalle, kannattaa ostaa skootteri.

• Sebrinkuski24
        asdafgrtjykluiöoäpo kirjoitti:

Minua taas kiinnostaisi tietää paljonko se 1,6l on polttanut "ylimääräistä" verrattuna vaikkapa litraseen dieseliin......?

Ihme jeesustelua, jos polttoaineen kulutus olisi ainoa kriteeri kulkuneuvon valinnalle, kannattaa ostaa skootteri.

Omistan Chrysler Sebringin 2,4 litraisella bensiinikoneella vm 2008. Ei tämä mikään pienikulutteinen ole jos siitä lähdetään, hyvä auto on ollut tähän mennessä.

• Mut nissan mikraa saa jollain tonnisella koneella....siin ois piänet seeoot....Joku arvostaa mukavuutta ja ajo-ominaisuuksia enemmän ku kulutusta.

Nimim:Meillä kutos seprinki ja kutos gv......

• äly pakenee lujaa

ja korjaamalla kestää vielä vaikka kuinka pitkään, melkoinen neronleimahdus tämäkin aloitus.

• New 300 C

300 C keulaltaan upea ja persoonallinen. Malliuudistuksessa (euroopassa Lancia Thema) edestä ei enää niin persoonallinen, mutta sisustus tyylikkäämmän ja laadukkaamman oloinen. Uudemmassa mallissa takaovissa pienet ikkunat sopii hyvin. Takaa ei paljoa muuttunut. Onkohan uudessa muuten muutoksia? Dieselkoneet ainakin Fiatin ja kait ihan ok koneita. Toivottavasti taas alkaisivat tuomaan Suomeen.

• v6_toimii

kyllähän tuo kone kestää vielä pitkään, onhan se Mersun tehtailta lähtöisin, muut kilkkeet voivat olla arvoitus.

• 2 milj. km Mersulla

Se että tekniikka on Mersusta, ei tänä päivänä kyllä enää mikään meriitti ole. Mersun laatu on laskenut jo vuosia kuin lehmän häntä ja ihmettelenkin kuinka kauan Mersu voi ratsastaa sillä -80 luvulla saadulla kestävän auton maineella.

• lkjhgdfssg

Tuo määrä kilometrejä kestää ajaa autolla kuin autolla, ei siihen mersua tai 300C tarvita. melkein joka taksiin tulee tuon verran kilsoja 3-4 vuodessa ja taksina on tänä päivänä enemmistö muita merkkejä kuin mersuja.

On noihin kilsoihin toki osaakin vaihdettu, todennäköisesti kaikki mahdollinen moottorin ympäriltä, jotkut kahteenkin kertaan. Kyse onkin siitä että pidetäänkö autosta huolta vai ajetaanko vain.

• Entinenkuski

Nykytakseilla ajetaan 300tkm, oli merkki mikä tahansa. Älä elä enää 2000-luvun alkua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6544
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6023
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3324
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2770
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2604
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2288
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1996
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1839
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1757
    Aihe