tunteeko kukaan????

tietoa kaipaava

Eli Hasan ikä 25, töissä Janos baarissa????

9

2368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa kaipaava

Niin kyseessä on siis ALANYASSA Oleva ravintola / disco.

• esperanza

Tiedän ainakin yhden Hasanin sieltä. Sellainen aika laiha kundi jolla kapeat kasvot...

• Niina
        esperanza kirjoitti:

Tiedän ainakin yhden Hasanin sieltä. Sellainen aika laiha kundi jolla kapeat kasvot...

Kapeat kasvot ja aivan mahtava mela..

• esperanza
        Niina kirjoitti:

Kapeat kasvot ja aivan mahtava mela..

mä en siitä melasta tiedä,mutta ei se kyllä mikään hyvännäköinen ole...

• tietoa kaipaava
        esperanza kirjoitti:

Niin, siellä on kaksi Hasania, Toinen on joku ravintola päällikkö tai jotain, vähän pidempi ja hoikka myös. Kapeahkot kasvot, kova puhuttamaan turisti tyttöjä... Mutta tarkoitan toista, ehkä max 170, myös hoikka, iloinen, kävelee "kädet levällään" asuu kaverinsa kanssa aika lähellä, kaveri myös samas paikas töissä.En nyt millään muista sukunimeä... haluisin tosissaan tietää onko samanlainen naisten naurattaja kuin muutkin...

• tietty
        tietoa kaipaava kirjoitti:

Niin, siellä on kaksi Hasania, Toinen on joku ravintola päällikkö tai jotain, vähän pidempi ja hoikka myös. Kapeahkot kasvot, kova puhuttamaan turisti tyttöjä... Mutta tarkoitan toista, ehkä max 170, myös hoikka, iloinen, kävelee "kädet levällään" asuu kaverinsa kanssa aika lähellä, kaveri myös samas paikas töissä.En nyt millään muista sukunimeä... haluisin tosissaan tietää onko samanlainen naisten naurattaja kuin muutkin...

No kai sä nyt sen tiedät että ne on samanlaisia naistennaurattajia...ei kai ne muuten siellä töissä olis....
        Mulla ei oo mitään vastaan että näiden suklaasilmien kanssa vietetään lomaromansseja, muuta miks pitää valehdella itselle????..
        Ne haluaa pillua että pääsis kehuskelemaan kavereilleen ja sinä haluat pienen jännän lomaromanssin lämpöisessä....
        Eli ei ainakaan kannata rakastua.

• tietoa kaipaava
        tietty kirjoitti:

No kai sä nyt sen tiedät että ne on samanlaisia naistennaurattajia...ei kai ne muuten siellä töissä olis....
        Mulla ei oo mitään vastaan että näiden suklaasilmien kanssa vietetään lomaromansseja, muuta miks pitää valehdella itselle????..
        Ne haluaa pillua että pääsis kehuskelemaan kavereilleen ja sinä haluat pienen jännän lomaromanssin lämpöisessä....
        Eli ei ainakaan kannata rakastua.

Viisi vuotta seurustellut turkkilaisen kanssa, ei pettänyt mua, ei valehdellut, tosi rehellinen tyyppi, ehkä sellaisia on sitten vain yksi sadasta??? Haluisin kuitenkin tietää kaiken mahdollisen, sillä kai voi joskus joku rehellinenkin eksyä joukkoon....??? Vai onko mulla taas vaan laput silmillä, enkä halua uskoa.. rakastunut minä idiootti nyt kuitenkin olen jo, vaikka yritän kuinka muuta ajatella...

• esperanza
        tietoa kaipaava kirjoitti:

kanssa se asuu? Koska mä en tiedä kuin yhden Hasanin Januksesta. Jos sulla olis vaikka kuvaa laittaa mulle sähköpostiin niin osaisin kertoa enemmän. Onko se tarjoilija ja baaritiskin toisella puolella? Ylhäällä vai alhaalla?
        Laita postia esperanza_78@hotmail.com

• AIDS

Mee lääkäriin , sillä on aids!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5437
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      566
      2008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      78
      1135
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      983
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      951
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      833
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      758
    Aihe