Elämäni huonointa palvelua tähän mennessä... Kävinpä kuopion amarillossa tytsin kanssa tänään syömässä tilattiin annokset tytsi kanaa ja mä lihaa... Liha oli aluksi raakaa ja sitkeää (en tykkää raaásta eikä veitsi sitä paitsi pystynyt siihen...) pyysin uutta annosta n. 10 min päästä toi annoksen. Liha oli kypsennetty (siis sama kun ensimmäisellä kerralla) mikrossa ja se oli entistä sitkeämpää ja salaatin sekaan oli laitettu sellainen salaatinkanta ja lisätty tulista kastiketta päälle oli hieman etovan näköista... Sama annos kuin ensimmäisellä kerralla, oli lämmitetty mikrossa sitäkin... Meinas lievästi sanottuna palaa hihat. Kiitokset Kuopioon lupsakoille ihmisille XXX
Kuopion amarillo
2
593
Vastaukset
- Gola
outoa... minä taas olen käynyt muutamien tytskien kaa syömässä kyseisessä paikassa ja ruoka on aina ollut maittavaa... hinta/laatu suhteeltaan kuopion paras ruokapaikka. Mutta valitettavaa että teille kävi noin...
- JJS
Tuossa kesällä samaisesta paikasta tuli lähdettyyn pois ennen kun tarjoilija etes kerkes käydä terve sanomassa. Tyttöystävän kanssa mentiin kyseiseen paikkaan ja sanoin jopa vastaantulleelle tarjoilialle päivää ja hän ei sanonut mitään. Pääsimme pöytään ja siinä ruvettiin miettii mitä syötäisi ja saatiin ainakin rauhassa miettii! nimittäin olimme siellä n. puolituntia ja tarjoilijaa ei näkynyt missään! Yhdelle tarjoilijalle heiluttelin kättäkin että voisko saada palvelua mut ei tuntunut kiinnostavan. Lähdimme sitten pois sieltä ja ei voi ainakaan sanoa että tarjoilijoilla olisi ollut kiire koska oli maanantai ja kello jotain 13 päivällä ja todellakaan siellä ei ollut ruuhkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644322Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860