Etsin jotakuta joka osaa ja pystyy tehdä minecraft 24/7 serverin 24/7 hostilla. voisin kyllä auttaa serverin spawnin yms. tekemisessä. Haluaisin olla siinä serverissä ADMIN tai jos serverissä on niin CoOwner eli varajohtaja... serverissä pitäisi olla tilaa väh. 20 tyypille ja serveri olisi jollain suositulla minecraft servers listalla.
Kokemusta ylläpidosta löytyy minulta. Minulla on ollut oma serveri mutta enää en voi tehdä :(
Kaveri, kenen kanssa haluaisin tehdä tämän kyseisen serverin. Hänen pitäisi omistaa skype ja mikki että voitaisiin puhua.
Plugineita serverille voisi tulla ainakin essentials, kaikenlaisia komentoja.
Kommentoi tähän tai ilmoita skypessä jos olet väh. 10v. ja max. 13v. itse olen 11v. ja voit tehdä serverin maksaa hostin ja ladata plugineita minä voin tehdä mappia.
Haluaisin ylläpitoon minecraft serveriin!
nipsu95
1
138
Vastaukset
- nipsu95
Minun skypeni on theNipsu95
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337174- 396685
- 293644
- 453150
- 342794
- 162592
- 372198
- 162126
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481997- 341910