mistä teille nousee karvat pystyyn, tai iho menee kananlihalle.
Iho kananlihalla
16
685
Vastaukset
- pientä kulkijaa
Elokuvasta vaikka, tai uutisestakin. On niitä monia aiheita jokka liikuttaa.
- xmm
Kun paljasta selkääni pitkin joku sivelee hiljakseen kynsillä.
- staka*
En tiedä kananlihasta, mutta 'selkäpiitä karmii' silloin tällöin kun kuulee jonkin karmean jutun, vaikka jostain onnettomuudesta josta kerrotaan silleen yksityiskohtaisesti että automaattisesti eläytyy tilanteeseen.
- tosi vihanen-
siitä nousee karvat pystyyn kun mun runoja varastetaan
- RosaLiiin
Pidä nyt ihmeessä kiinni omasta tavarastasi, turha muita syytellä.
Oma runo on aina kirjoitettava kopiona, kukaan ei sitä voi silloin varastaa, silloin se on ihka ikioma ja voit sitä ihailla omassa rauhassa.
Elä heitä meille " sijoille" mitään noin arvokasta jos et halua sitä jakaa koko maailman kanssa.
Ole rauhallisella mielellä, ei se sinun runosi varmaankaan ole tullut varastetuksi, ehkä vain siirretty jonnekin runotaivaisiin.
jatka vain runojen kirjoittelu, ehkä sait uuden aiheen tästä varkaudesta...
- hERKKÄ
Kirkossa jos Mendelsohnin häämarssi alkaa soimaan. Itku ja itku.
- ???
Itku ja kananliha??? Ei mulla vaan iho mene kananlihalle, jos itkettää.
- hERKKÄ
??? kirjoitti:
Itku ja kananliha??? Ei mulla vaan iho mene kananlihalle, jos itkettää.
Meillä on sitten erilaiset tuntosarvet.
Kyllä se on kylmä, joka saa minut kananlihalle.
Kylmä ja kaikenmaalman kammottavuudet joita elämässä voi sattua.
- todellinen kauneus
Todella kaunis laulu, tai valtaisan koskettava maalaus tai veistos saa ihoni reagoimaan.
- Heikku
No tätä ette kyllä usko.
Mutta kuitenkin kerron.
Jos on semmoset työn "runtelemat" isooot miehen kourat. Lapion ja muiden vehkeiden aiheuttamat känsät, semmoset kuivat koppurat, kun ei ole käsivoiteella voidellut työn jälkeen vahvalla pesuaineella pestyjä käsiä. Oi semmoset on niin ihanat.
Katsokaas kun minä vaikkapa kyljelläni makaisin ja mies seliän takana ja sitten niillä karheilla käsillä alkaa hiipertämään selkää, niin huh huh huokausta huhuilen ja iho pötkähtää kananlihalle. Oiettä ku ihanaa.
Tätäkään ette kentie usko.
Kun meen saunaan ja heitän ekan kerran löylyä, niin ensimmäinen reagtio ihollani on se, että huomaan ihoni olevan kananlihalla. Muut ovat ihmetelleet sitä, kun vuotavat itse ihohuokosistaan hikea, kuin seulasta. Minulla menee hetken aikaa, kunnes ihoni hokaa, että pirhana viete nyhämmulla on kuuma. Kun iho on noteerannut, että väärin reagoi, niin sitten kananliha laskee itsensä sileäksi.- AnonyymiUUSI
Mulla kanssa nousee käsikarvat pystyyn!
Taidanpa muistaa, mistä tämän aloituksen aihe on lähtöisin :)
Minä katselin kerran teurastamossa, kun sen liha-mylly meni rikki.
Hakivat paikka-kunnan Sepän apuun.
Kaksi-metrinen korsto.
Kourat niin isot, että sopisivat nykyään kaikille kauneus-leikkaus-klinikoille
mitta-laseiksi.
Lihaksikkaat, paljaat käsivartensa pullistuivat mahtavasti, kun hän kouraisi kahta
kanaa.
Katsojalta meinasi pullahtaa reisille, kun kanat pullahtivat noille käsi-varsille.
Teurastaja totesi että, kanan-luut voimme heittää koirille ilman myllytystäkin.
Ovat kurkuille yhtä hellää kuin maksa-pasteija.
Kun vara-osat saapuivat, palasi Seppä jylisevästi nauraen, jylisevän ahjonsa
ääreen.
H.- ikävä--
Ikävä seppää, ja kukkakiveään.
Sanan taitaja ikipäiväinen,
hyvän luoja kaunistaitoinen.
- Kukko Kiekuvainen
Kun minulle tulee kylmä, minä menen kanan lihalle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336224- 345723
- 293224
- 342554
- 452540
- 152218
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749- 131735
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727