Radiossa puhuttiin jokunen päivä sitten siitä, kuinka lastensuojelijat ovat huolissaan lapsista ja alkoholista.
Oletin, että kysymys on alkoholia juovista lapsista, mutta ei. Siellä puhuttiin vanhemmista, jotka ovat nauttineet muutaman eli pari, kolme olutta. Siitä, kuinka heidän käytöksensä muuttuu ja lapsia alkaa pelottaa ja he tuntevat olonsa turvattomaksi.
Kun tällaista tapahtuu, että vanhempi on juonut pari, kolme olutta, niin pitää ottaa heti yhteys lastensuojeluun! Näin radiossa sanottiin ihan selvällä suomen kielellä.
Minun lapseni otettiin huostaan, mutta ei siksi, että olisin koskaan esiintynyt humalassa.
Nyt, kun kaikki pari, kolme olutta juoneet vanhemmat joutuvat lastensuojelun syyniin, niin minäpä nauran.
Tietääkseni 90 % vanhemmista ovat kyseisen kaltaisia oluen ottajia ja on hienoa, kun he joutuvat lastensuojelun syyniin. Itse en nauti alkoholia, tupakkaa tai mitään huumeita enkä ole koskaan nauttinutkaan.
Matalalla kynnyksellä yhteys lastensuojeluun!
nytpä mä nauran
1
141
Vastaukset
- Oma vikanne
Miehiä vituttelee ne perseestä revityt kulissiparisuhteet ja velat, niin kuppi maistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624143Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372463- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100918Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840