Heippa!
Olen 31v.Nainen ja lähdössä ensimmäiselle pitkälle ulkomaan reissulle.
Tarkoitus olisi lähteä Thaimaahan jonne lentää se 12h per suunta. Olen kovasti riippuvainen tupakan poltosta, enkä oikeastaan pidä nikotiini purukumeista, koska ne alkavat närästämään minua.En usko selviäväni ilman nikotiinia tätä pitkää lentoa . Siksi tilasin http://www.paulsaar.com nimiseltä sivustolta ensimmäisen sähkötupakkani, sillä siitähän tuleva savu on vaan tietääkseni vesihöyryä.Eikö silloin tämän sähköisen tupakan käyttö ole sallittua lennoilla? Kaiken järjen mukaan kyllä. Unohdin ottaa asiasta selvää ennen kun tein tilaukseni ja , siksi kysyisin nyt neuvoa teiltä, jotka asiasta tiedätte enemmän kuin minä. Kiitos vastauksistanne jo etukäteen.
Sähkösauhuttelu lennon aikana?
Terja 000
4
368
Vastaukset
- nikotiinilaastari?
Myös sähkösavukkeet on kielletty ainakin Finnairin lennoilla. Miten olisi nikotiinilaastari? Onkohan niitä vielä, en tiedä.
- Lentomatkailija
Eikä vain Finskillä, moni muukin kieltää noiden käytön koneessa. Taisi tulla turha ostos, ellei käytä sitä kohteessa...
- haloo...
Et tietenkään mene polttamaan lentokoneeseen minkäänlaista tupakkaa, sähköistä tai ei. Tulee vastaan melko vihaisia lentoemoja ja monen tonnin lasku päälle, jos sellaista yrität.
- K Köysi
Mene mainostamaan muualle! Horatsu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316119- 345633
- 293154
- 342514
- 442457
- 152198
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707