mistähän Lemun mökkiläiset voisivat hakea juomavettä? onko mitään paikkaa olemassa?
vettä??
10
287
Vastaukset
- isojano
eikö kukaan tiedä???????????
- vesihana
maskun kunnantalolla on vesihana josta voit hakea vettä korvausta vastaan.
- Masku valtuusto
Maskun kunnan pääasiallinen tapa on ollut jo pitkään että mökkiläiset hoitavat vetensä itse. Jos kuitenkaan vesiputkia ei ole eikä kaivossa ole vettä voi Maskun kunnantalolta hakea pienen määrän vettä korvausta vastaan. Jos haluaa saada enemmän vettä on haettava maskun valtuustosta ns. vesiavain jonka avulla saa Lemun palokunnantalolta vettä.
- mökkiläinen
On hyvä muistaa että pahimmassa tapauksessa vesiavainta voi joutua odottamaan todella pitkään. Itse kun menin avainta pyytämään kesäkuussa niin sanottiin että pari-kolme päivän päästä avain vapautuu.
- isojano
kiitän tiedoista. täytyy sitten vaan raahata kotoa omat juomavedet mökille.
- Nousiaisten
Kirkonkylän matonpesu paikalta saa hakea vettä ilmaiseksi. Itse haen sieltä aina mökki veteni.
- Erä Sirpa
Laitat sinne mökillesi rännin alle saavin niin saat vettä tiskaukseen ja saunaan. Juomavetesi varmasti jaksat tuoda mukanasi jollet sitten kuukautta putkeen ole mökillä käymättä välillä kaupassa tai kotona.
- halleluja
ei voi olla totta..
kyllä kiinteistövero pitää maksaa mutta että ei edes juomavettä siihen hintaan sisälly. jo on aikoihin eletty. onkohan jossain muualla näin tyhmää? - onkin
Vesi
- 2015v
Lemu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728