Kysyn apua nyt ihan tosissani, kun tuntuu etten pääse tästä jännityksestä yli yksikseni!
Eli tilanteeni on se, että olen harrastanut viimeksi seksiä 17-vuotiaana ja silloinkin vain pari kertaa yhden ihmisen kanssa. Nyt olen juuri täyttänyt 20. Olen ollut sinkku 3 vuotta ja minulla ei ole seksistä muuta kokemusta, kuin nuo pari ekaa kertaa tuolloin. Nyt olen tapaillut yhtä miestä hetken ja hän on minua 10 vuotta vanhempi ja tietysti myös paljon kokeneempi. Hän on muutenkin tosi seksuaalinen ihminen.
Ensi viikonloppuna olen menossa hänen luokse viettämään iltaa ensimmäisen kerran kahden kesken ja tiedän kyllä mihin se tulee johtamaan. Ongelma on, että en enää tiedä miten seksissä pitäisi toimia ja kun kokemustakaan ei ole oikeastaan juuri yhtään, pari kertaa jotka oli kyllä yhtä säätöä.
Haluaisin siis kuulla sellaisia perusjuttuja, miten TE toimitte seksissä? Mieluiten tietysti teiltä, jotka osaa kertoa seksin ekoista kerroista uusissa suhteissa, kun ei ole vielä mitään yhteistä rutiinia.
Miten aloitatte seksin, esileikin jne.. Vaativatko/haluavatko miehet yleensä suuseksiä ja haluavatko antaa sitä? Mitkä on realistisesti katsoen perus asentoja sängyssä, joita yleisimmin käytetään?
Kyselen ihan tosissani näitä, koska en halua vaikuttaa ihan urpolta sängyssä. Olen tosiaankin halukas menemään sänkyyn tämän miehen kanssa, mutta pelottaa vain itsensä nolaaminen ja se, että en ole koskaan ennen edes ottanut suihin keltään, mitä jos teen sen ihan väärin?! En tunne itseäni niin itsevarmaksi, että voisin kuvitella itseni päälle..
Apua siis tarvitaan! :)
Seksi vuosien tauon jälkeen
118
10841
Vastaukset
- noloooooko
Ensinnäkin älä ajattele, että nolaat tsesi! Minusta on hyvä kertoa miehelle tilanne etukäteen :) eli se että sinua jännittää, silloin mies pystyy paremmin johdatella etenemistä, ja myös kertoa mistä tykkää jne. Minulla oli juuri vastaavanlainen tilanne, vaikka olenkin jo 40v, mutta aina uusi suhde, ja kumppani tuntuu ns. "ekalta kerralta" (varsinkin jos siihen liittyy minkäänlaisia tunteita) eikä siinä ole mitään noloa, vaikka seksihän nyt on ylipäätään vähän noloa :) mutta ei sitä kannata ottaa niin vakavasti! Älä siis huoli asennoista tms. muista ettei sinun tarvitse tehdä mitään mikä ei tunnu hyvältä, pikkuhiljaa se siitä lähtee, seuraava kerta on jo helpompi....
- Provojen provo.
Toiseksi aloittaja on takuuselvästi aikuinen mies. Jo sanavalinnat sen paljastavat.
Ja liki 20 tyhmää mennyt lankaan. - Toso tosi panomies
Provojen provo. kirjoitti:
Toiseksi aloittaja on takuuselvästi aikuinen mies. Jo sanavalinnat sen paljastavat.
Ja liki 20 tyhmää mennyt lankaan.Nyt meni lankaan myös nimimerkki " provojen provo "!! Etpäs malttanut pitää näppejäsi irti, vaan tulit jakirjoitit provoon. Kyllä olet aika idiootti sinäkin. Mutta- missäs sen tyhmyytensä paremmin saisi esille kuin täällä!
Kysyjälle vastaan joka tapauksessa, että suuseksi on parasta niin naiselle kuin miehellekin ja tosi panomies haluaa aina naida takaa päin ainakin kerran, sitten antaa suihin ja taas takaa päin ja minä ainakin yleensä vielä neljännen kerran niin, että naien jalat on niskan takana ja siitä sitten lykin. Pyydä pitkiä, rauhallisiä työntöjä! - RedDiamond
Ja liki 20 tyhmää mennyt lankaan.Miten niin sanavalinnat paljastaa? Olen nainen 23v. ja puhun seksistä ihan samaan sävyyn. Olisin varmaan kirjiottanut asiat ihan samalla lailla jos olisi tuollainen tilanne.
Suihinotto ja nuo muut jutut ihan perus sanavalintoja jos seksistä puhutaan. Miten nainen muka mielestäsi seksistä puhuu?
Minä ainakin oikeilla nimillä ja estottomasti. Sääli jos sun nainen kikattelee ja punastelee koko seksi sanalle :D - seksipeto69
Valtaosa naisista on lahnoja, joten murehdit ihan turhaan. Kaadut vaan selällesi ja levität reidet, niin olet yhtä hyvä sängyssä kuin 70% Suomen naisista.
- äiti kertoo
Ja liki 20 tyhmää mennyt lankaan.Hillatsu tuntui kyllä olevan aika tietoinen seksistä noin kokemattomaksi nuoreksi naiseksi?
Hänelle ohjeeksi voin kertoa mun eka kerran: Kauan sitten jossain etelässä tapasin hyvännäköisen miehen. Mua vähän jännitti, mutta jälkeenpäin mies kysyi, olenko mä ammattilainen???
Paljon sen jälkeen tajusin, miten huonoa seksiä olin saanut muutaman kerran
( hah, mutta neitsyys lähti!)
Sen jälkeen olen panostanut enemmän laatuun. Miehistä ei todellakaan päältäpäin näy, millaisia he ovat tositoimissa.
Kannattaa etukäteen keskustella, mitä kumpikin haluaa. Jos ei pysty puhumaan seksistä, sitä ei edes kannata harrastaa.(paitsi itsensä kanssa). - Kokemusta on
seksipeto69 kirjoitti:
Valtaosa naisista on lahnoja, joten murehdit ihan turhaan. Kaadut vaan selällesi ja levität reidet, niin olet yhtä hyvä sängyssä kuin 70% Suomen naisista.
Valitettavasti näin se menee kuten seksipeto sanoo. En itse ole seksi peto, mutta kokemusta seksista on noin 10 eri naisen kanssa ja kyllä suurin osa naisista on Suomessa aika lahnoja.
Suurin osa naisista ei käytännössä juuri osaa muuta kuin kaatua sänkyyn ja levittää reidet. Miehen on pakko tehdä kaikki kuten sekä itsensä, että naisen riisuminen, esileikki, koskettelu eri paikoista, suutelu eri paikkoihin ja niin edelleen. Samalla kun nainen makaa täysin passiivisena tai valittaa, että jostain kohtaa kosketus kutittaa liikaa.
Suurin osa naisista ei osaa ottaa suihin vaan se on sellaista epämääräistä joka ei edes tunnu juuri miltään. Eikä suurin osa naisista osaa runkata kikkeliäkään vaan se on yleensä liian kovakouraista, että siitä saisi irti mitään.
Suurin osa naisista ei oma aloitteisesti tee mitään haarojen levittämistä spesiaalimpaa sängyssä vaan miehen on pakko vongata ja ohjailla naista tekemään niitä jos haluaa tehdä jotain erikoisempaa kuin lähetysaarnaajaa.
Naisista ehkä yksi tai kaksi kymmenestä osaa suudella hyvin. - Hillatsu
Ja liki 20 tyhmää mennyt lankaan.Yeah, right...
- Huonoa mainetta
äiti kertoo kirjoitti:
Hillatsu tuntui kyllä olevan aika tietoinen seksistä noin kokemattomaksi nuoreksi naiseksi?
Hänelle ohjeeksi voin kertoa mun eka kerran: Kauan sitten jossain etelässä tapasin hyvännäköisen miehen. Mua vähän jännitti, mutta jälkeenpäin mies kysyi, olenko mä ammattilainen???
Paljon sen jälkeen tajusin, miten huonoa seksiä olin saanut muutaman kerran
( hah, mutta neitsyys lähti!)
Sen jälkeen olen panostanut enemmän laatuun. Miehistä ei todellakaan päältäpäin näy, millaisia he ovat tositoimissa.
Kannattaa etukäteen keskustella, mitä kumpikin haluaa. Jos ei pysty puhumaan seksistä, sitä ei edes kannata harrastaa.(paitsi itsensä kanssa).Etelässä - suomalaisten naisten mainetta pilaamassa, josta sitten kaikki naiset kärsii!
- Jyystöjen Mestari
Toso tosi panomies kirjoitti:
Nyt meni lankaan myös nimimerkki " provojen provo "!! Etpäs malttanut pitää näppejäsi irti, vaan tulit jakirjoitit provoon. Kyllä olet aika idiootti sinäkin. Mutta- missäs sen tyhmyytensä paremmin saisi esille kuin täällä!
Kysyjälle vastaan joka tapauksessa, että suuseksi on parasta niin naiselle kuin miehellekin ja tosi panomies haluaa aina naida takaa päin ainakin kerran, sitten antaa suihin ja taas takaa päin ja minä ainakin yleensä vielä neljännen kerran niin, että naien jalat on niskan takana ja siitä sitten lykin. Pyydä pitkiä, rauhallisiä työntöjä!Koita nyt suoriutua siitä että saat kunnon tekniikalla homman hoidettua.
- nuorena rakasta!
Huolehtikaa käsien puhtaudesta, jos suuseksiä harrastatte, suu pitää olla puhdas, hammastahnaa ja suuvettä. Ehkäisystä pitää huolehtia ja tarkasti, ettei tule ei toivottuja raskauksia, kukaan ei ole lasten takia epäonnisessa avioliitossa. Jos teillä on molemmilla vehkeet kunnossa, se on teidän oma asianne missä asennossa hommianne hoidatte. Puhtaus on puoliruokaa. Molemmilla pitää olla tunteita toisianne kohtaan, ettei ole yksipuolinen rakkaustarina, joudut naurunalaiseksi, tulee pian jokin mainoskikka. Molemminpuolinen rakkaus on kaikista paras. Ettei tarvitse hävetä. Nuorena täytyy elämäntoveri löytää, Vanhana on häpeällistä alkaa seurustelemaan. nuoruus on ihanaa rakkaudelle.
- rakasteluakin!
seksipeto69 kirjoitti:
He ovat alkoholin vaikutuksen alaisia. humalaisia naisia, jotka vain levittävät reitensä,kun mies tulee haarojen väliin, ja työntyy sisään ja alkaa nytkyttämään, kunnes laukeaa ja nainen sammuu, eikä tiedä mitään, että mies on käynyt siellä toimittamassa juttunsa. Mies nostaa naisen jalat ylös ja sillä lailla työntää, tuntuu hyvältä.
- orgasmia?
Kokemusta on kirjoitti:
Valitettavasti näin se menee kuten seksipeto sanoo. En itse ole seksi peto, mutta kokemusta seksista on noin 10 eri naisen kanssa ja kyllä suurin osa naisista on Suomessa aika lahnoja.
Suurin osa naisista ei käytännössä juuri osaa muuta kuin kaatua sänkyyn ja levittää reidet. Miehen on pakko tehdä kaikki kuten sekä itsensä, että naisen riisuminen, esileikki, koskettelu eri paikoista, suutelu eri paikkoihin ja niin edelleen. Samalla kun nainen makaa täysin passiivisena tai valittaa, että jostain kohtaa kosketus kutittaa liikaa.
Suurin osa naisista ei osaa ottaa suihin vaan se on sellaista epämääräistä joka ei edes tunnu juuri miltään. Eikä suurin osa naisista osaa runkata kikkeliäkään vaan se on yleensä liian kovakouraista, että siitä saisi irti mitään.
Suurin osa naisista ei oma aloitteisesti tee mitään haarojen levittämistä spesiaalimpaa sängyssä vaan miehen on pakko vongata ja ohjailla naista tekemään niitä jos haluaa tehdä jotain erikoisempaa kuin lähetysaarnaajaa.
Naisista ehkä yksi tai kaksi kymmenestä osaa suudella hyvin.Kysy? Miten huorat tyydyttää miehen sexitarpeet sängyssä tai seisaaltaan?
Kokemusta on kirjoitti:
Naisista ehkä yksi tai kaksi kymmenestä osaa suudella hyvin.No sä et ole vielä kokenutta naista vielä tavanutkaan! Miten nuori itse olet????
- rakkaus!
seksipeto69 kirjoitti:
Mutta uskollinen!
- mulkkumies
Jyystöjen Mestari kirjoitti:
Koita nyt suoriutua siitä että saat kunnon tekniikalla homman hoidettua.
Jopa teillä on ikäeroa, 10vuotta, elähtänyt, eltaantunut lihakasa. Miksi pitää olla niin vanhaukko, että sille ei kannata säästää pillua ollenkaan. Aivan sama millaiset asennot , ukko kuolaa siellä, että saa nuotavittua, jota pumpata himokkaasti, läähättää ja tutisee. vanhapieruhousu.
- vanhakettu?
kikero_ kirjoitti:
No sä et ole vielä kokenutta naista vielä tavanutkaan! Miten nuori itse olet????
aikaiso ikäero. 10vuotta vanhempi mieselukka!
- noloooooko1
Niin, ja ei sinun tarvitse olla mikään kaikkiosaava seksipeto ekalla kerralla, joten ei stressiä! Anna asioiden edetä omalla painollaan...
- Anonyymi
Voiko naisen sukuelintä kutsua kirkkoveneeksi??
- Hillatsu
Saat sen kuulostamaan niin helpolta! Voi kun osaisinkin olla stressaamatta turhia! :)
Tiedän tavallaan itsekkin, että turhaan tässä jännitän kaikkea, mutta jotenkin toisaalta samalla pelottaa... Mä en tiedä miksi pelkään sitä, että se mies jotenkin tuomitsis mua jos oonkin ihan mitäänsanomaton seksikumppani, kun se on itse semmoinen, kenet kuka vaan nainen haluaa aina baarissa mukaansa... Ei sillä, että sen luonne on mikään kusipäinen tai mitään, mutta tuntuu että sillä on kyllä kokemusta aikalailla, toisin kuin mulla.
Koen jotenkin olevani tosi etuoikeutettu, että se on valinnut just mut, vaikka saisi kenet vaan. Tiedän, etten itse ole mikään ruma, mutta silti en itse pidä itseäni mitenkään viehättävänä, päinvastoin. Nämä ajatukset itsestäni ei auta asiaa ainakaan ollenkaan. :(- upeat
älä aliarvioi itseäsi kaikki naiset ovat kauniita.
- Ihanaa leijonat
No ensteeks. Suihinotto on helppoa. Jorma suukkii. Asennoista sen verran, että takoapäin on takuu varma asento. Edellyttää tietenkin perusteellista peränpesua. Ei ole "jormaa" ylentävää, mikäli pumppernikkelit roikkuu peräkarvoissa.
Mies kyllä hoitaa sen asennon. Lähin aukko, missä on lihaa luitten välissä, siitä vaan.
Muista pyllyn pyöritys takaapäin astuessanne! - toinen tyttö
Suhteenne tulee olemaan viittä vaille pedofiilinen, jos kertomasi ikäero on totta. Pedofiilimies osaa juuri tuon, saada tytön tuntemaan itsensä erityiseksi ja valituksi. Antautumaan ehdoitta, antamaan kaikkensa.
Niin jatkuu jonkin aikaa, ja jos vanhat merkit ollenkaan pitävät paikkansa, pian onkin seuraavan kokemattoman ja itsensä etuoikeutetuksi, erityiseksi ja valituksi tuntevan tytön vuoro. Tai ehkä hänkin on jo olemassa? ja samaan aikaan kun sinä koet olevasi se ainoa erityinen ja valittu, joku toinen tyttö saman miehen taikapiirissä kokee samat hehkuvat ja kaiken sallivat tunteet.
Niin se menee. Olet hiukan vanhempi kuin minä olin joutuessani uhriksi. Olin 16 v ja umpirakastunut. Se toinen tyttö oli serkkuni. Muitakin tyttöjä oli, monia, kaikki yhtä lapsellisia.
Kyllä toisen ihmisen kotiin voi mennä iltakylään ilman että ottaa isännältä suihin! - haluan sinua
Ensin vähän halaillaan ja sitten pussaillaan ja sitten pussailaan lisää. Kädet käyvät ja josmies on herrasmies niin ei mene heti asiaan vaan hyväilee naista niin että nainen kiihottuu. Pian jo vaatteet lähtee ja miehen huulet suutelee sua rinnosta ja miehen kieli menee glitoriksellesi...
Kaikki menee omallla painollaan kyllä vaikka jännittää. kannattaa myäs puhua jos jokin tuntuu huonolta. - lijpijpojåojp
toinen tyttö kirjoitti:
Suhteenne tulee olemaan viittä vaille pedofiilinen, jos kertomasi ikäero on totta. Pedofiilimies osaa juuri tuon, saada tytön tuntemaan itsensä erityiseksi ja valituksi. Antautumaan ehdoitta, antamaan kaikkensa.
Niin jatkuu jonkin aikaa, ja jos vanhat merkit ollenkaan pitävät paikkansa, pian onkin seuraavan kokemattoman ja itsensä etuoikeutetuksi, erityiseksi ja valituksi tuntevan tytön vuoro. Tai ehkä hänkin on jo olemassa? ja samaan aikaan kun sinä koet olevasi se ainoa erityinen ja valittu, joku toinen tyttö saman miehen taikapiirissä kokee samat hehkuvat ja kaiken sallivat tunteet.
Niin se menee. Olet hiukan vanhempi kuin minä olin joutuessani uhriksi. Olin 16 v ja umpirakastunut. Se toinen tyttö oli serkkuni. Muitakin tyttöjä oli, monia, kaikki yhtä lapsellisia.
Kyllä toisen ihmisen kotiin voi mennä iltakylään ilman että ottaa isännältä suihin!On eri asia olla 20 kuin 16...
Kun tyttö täyttää sen 20 niin 10v vanhempi on ihanteellinen mies. :)
Sääli, että sua on hyväksi käytetty. Mulla oli vähän sama juttu joskus, että vanhempi mies sumutti. Vanhempana tapasin oman ikäisen miehen joka sumutti mua yhtälailla. Sitten löytyi sydämen valittu joka on minua 14 vuotta vanhempi. (7 vuotta oltu avoliitossa)
Eli se on ihan miehestä kiinni onko se vaan hyväksikäyttävä pukki, vai kunnon rehti kumppani. Ei ikä sitä ratkaise. - se toinen tyttö
lijpijpojåojp kirjoitti:
On eri asia olla 20 kuin 16...
Kun tyttö täyttää sen 20 niin 10v vanhempi on ihanteellinen mies. :)
Sääli, että sua on hyväksi käytetty. Mulla oli vähän sama juttu joskus, että vanhempi mies sumutti. Vanhempana tapasin oman ikäisen miehen joka sumutti mua yhtälailla. Sitten löytyi sydämen valittu joka on minua 14 vuotta vanhempi. (7 vuotta oltu avoliitossa)
Eli se on ihan miehestä kiinni onko se vaan hyväksikäyttävä pukki, vai kunnon rehti kumppani. Ei ikä sitä ratkaise.Anteeksi, tulkitsin iän väärin, että se oli 17 v. Kyllähän 20 v on jo aikuisten kirjoissa.
Silti kukaan tyttö tai nainen ei velkaa omaa kaunista kehoaan kenelle tahansa joka sitä älyää vonkua. - VanhempiMies11
se toinen tyttö kirjoitti:
Anteeksi, tulkitsin iän väärin, että se oli 17 v. Kyllähän 20 v on jo aikuisten kirjoissa.
Silti kukaan tyttö tai nainen ei velkaa omaa kaunista kehoaan kenelle tahansa joka sitä älyää vonkua.Yli kolmekymppiset miehet yleensä osaakin jo jotain ja jos ovat eläneet kuin rentut ovat yleensä syrjäytyneet siihen mennessä.
Osaamista ei pidä väheksyä kyllä se aika seksikästä on edelleen kun mies osaa rakentaa perheelleen talon omin käsin sekä korjata autot ja moottoripyörät itse. Ei siitä mitään numeroa tarvitse pitää kyllä jokainen fiksu nainen sen huomaa muutenkin, että tuossa on mies joka on jo jotain.
Osaaminen on seksikästä. Siitä ei pääse mihinkään. Vanhemmat miehet yleensä osaavat jo muutakin kuin juoda kaljaa yökerhossa ja yrittää näyttää kovalta.
Toki jokainen vakka kantensa valitsee lopulta. Elämä ei ole reilua, kaikille ei riitä kunnollisia miehiä, jotka oikeasti osaavatkin jotain. - hirmukyllästynyt
VanhempiMies11 kirjoitti:
Yli kolmekymppiset miehet yleensä osaakin jo jotain ja jos ovat eläneet kuin rentut ovat yleensä syrjäytyneet siihen mennessä.
Osaamista ei pidä väheksyä kyllä se aika seksikästä on edelleen kun mies osaa rakentaa perheelleen talon omin käsin sekä korjata autot ja moottoripyörät itse. Ei siitä mitään numeroa tarvitse pitää kyllä jokainen fiksu nainen sen huomaa muutenkin, että tuossa on mies joka on jo jotain.
Osaaminen on seksikästä. Siitä ei pääse mihinkään. Vanhemmat miehet yleensä osaavat jo muutakin kuin juoda kaljaa yökerhossa ja yrittää näyttää kovalta.
Toki jokainen vakka kantensa valitsee lopulta. Elämä ei ole reilua, kaikille ei riitä kunnollisia miehiä, jotka oikeasti osaavatkin jotain.Ja kunnon nainen haluaa jotain muutakin mieheltä, esimerksiki sitä kikkeliä muutaman kerran viikossa. Jos se puuttu, ei siinä talonrakentaminen, auton tai mopon korjaaminen paljoa auta.
- tosion?
hirmukyllästynyt kirjoitti:
Ja kunnon nainen haluaa jotain muutakin mieheltä, esimerksiki sitä kikkeliä muutaman kerran viikossa. Jos se puuttu, ei siinä talonrakentaminen, auton tai mopon korjaaminen paljoa auta.
Kunnon nainen haluaa KUNNONKYRPÄÄ kerran päivässä?
- vaikka kerran päiväs
tosion? kirjoitti:
Kunnon nainen haluaa KUNNONKYRPÄÄ kerran päivässä?
Mitä jos nainen haluaa, mutta mies ei? Ilmeisesti aika yleinen ongelma nykyään...
- Mielipide tämäkin
haluan sinua kirjoitti:
Ensin vähän halaillaan ja sitten pussaillaan ja sitten pussailaan lisää. Kädet käyvät ja josmies on herrasmies niin ei mene heti asiaan vaan hyväilee naista niin että nainen kiihottuu. Pian jo vaatteet lähtee ja miehen huulet suutelee sua rinnosta ja miehen kieli menee glitoriksellesi...
Kaikki menee omallla painollaan kyllä vaikka jännittää. kannattaa myäs puhua jos jokin tuntuu huonolta.Tytölle vielä:
Kaikki naiset eivät pidä suuseksistä, siis siitä, että mies antaa suuseksiä, joten kuuntele itseäsi, äläkä tee mitään, mitä et itse halua! Miehen on kunnioitettava sinun tahtoasi ja myös sitä, jos et jotain tahdo! - Anonyymi
Ihanaa leijonat kirjoitti:
No ensteeks. Suihinotto on helppoa. Jorma suukkii. Asennoista sen verran, että takoapäin on takuu varma asento. Edellyttää tietenkin perusteellista peränpesua. Ei ole "jormaa" ylentävää, mikäli pumppernikkelit roikkuu peräkarvoissa.
Mies kyllä hoitaa sen asennon. Lähin aukko, missä on lihaa luitten välissä, siitä vaan.
Muista pyllyn pyöritys takaapäin astuessanne!TAKAA PÄIN TUUMAA TYYNNEMMIN😊
- Anonyymi
se toinen tyttö kirjoitti:
Anteeksi, tulkitsin iän väärin, että se oli 17 v. Kyllähän 20 v on jo aikuisten kirjoissa.
Silti kukaan tyttö tai nainen ei velkaa omaa kaunista kehoaan kenelle tahansa joka sitä älyää vonkua.Venäläiset naiset ovat kiimaisia,varsinaisia munahaukkoja🤑
- Nolooooko2
Jos se mies välittää susta, niin ei se tuomitse! Varsinkaan tuollaisen asian vuoksi :) Jäädyin itse ihan totaalisesti tämän uuden miehen kanssa, mutta kyllä se näyttää musta silti tykkäävän! Ja seksikin sujuu jo paremmin! Miksi et pidä itseäsi viehättävänä, näköjään mies kuitenkin pitää, joten anna mennä, ja nauti :)
- Hillatsu
Ääh, kiitos kommenteistasi, täytyy myöntää, että tuli jo vähän parempi mieli! :)
- hybhty
Hillatsu kirjoitti:
Ääh, kiitos kommenteistasi, täytyy myöntää, että tuli jo vähän parempi mieli! :)
Kannattaa sanoa tuo tilanne, koska olet niin nuorikin, että ei silloin oleteta hirveää kokemusta seksissä. Itse esim olin neitsyt 21 v asti.
Lisäksi sanoisin, että tärkeintä on keskittyä nauttimaan miehestä ja tuntemuksista, ja osoittamaan että nauttii. Kun miehiltä kysytään millainen nainen on hyvä sängyssä, he sanovat, että sellainen joka näyttää pitävän seksistä ja heistä.
Mies jännittää yhtä paljojn, että osaako ja pärjääkö, ja onko nainen tyytyväinen. Häntä jännittää oma suoriutuminen jne. Silloin hän kokee, että seksi meni hyvin, kun näyttää saaneen sinut nauttimaan ja on itse pärjännyt kunnialla ja saanut nautintoa itsekin.
Ekalla kerralla ja pitkään sen jälkeenkään ei tarvita mitään ihme temppuja. ihan normaalia hyväilyä vain, parasta keskittyä perusasioihin. Pitää säästää jotain myöhemmälle, eikä käyttää kaikkia kikkoja heti ekana iltava, jolloin paljon vähempi riittää muutenkin. - voyerist
Hillatsu kirjoitti:
Olet semmoinen tirkistelijä, avauksesi on ikkuna toisten ihmisten yksityisyyteen.
- aloitteeksipaitapois
Kannattaa varmaan puhua asiasta hänelle. Jos et pysty siihen niin ei varmaan kannata naidakkaan. Ikäisesi naiset ovat kyllä usein aika kokemattomia ja ihan surkeita esim. suihinotossa että varmaan panomiehenä osaa jossain määrin odottaakin sitä.
- kokjep
Miten aloitatte seksin, esileikin jne..
—yleensä niin, että jompikumpi kertoo tai antaa muuten ymmärtää haluavansa. Siiten hyväillään, suukotellaan, käydään pisulla ja pesulla ja siirrytään ”tapahtumapaikalle” (esim sängylle).
Vaativatko/haluavatko miehet yleensä suuseksiä
—en vaadi enkä tee aloitetta, mutta tykkään jos nainen haluaa
ja haluavatko antaa sitä?
—aina ehdottomasti, se on mielestäni kivointa ja tehokkainta esileikkiä
Mitkä on realistisesti katsoen perus asentoja sängyssä, joita yleisimmin käytetään?
—riippuu täysin naisesta.
Lähetyssaarnajassa mies ei jaksa pitkään ja käsiä on hankala käyttää.
Takaapäin ja ratsastus on mun suosikkeja jos naiselle sopii. Lusikka on kiva viimeisenä ja aina silloin kun halutaan naatiskella.
Naisen ei kuulu suhteen alussa osata/suorittaa mitään, riittää kun on haluaa ja kokeilee sellaista mistä molemmat tykkää.
Kyselen ihan tosissani näitä, koska en halua vaikuttaa ihan urpolta sängyssä.
–teeskentely on ainoa mikä ”vaikuttaa ihan urpolta” vain keskenkasvuiset miehet odottaa naiselta pornovideoiden kaltaista ”osaamista”. Riittää kun haluat ja näytät, että haluttaa.
en ole koskaan ennen edes ottanut suihin keltään, mitä jos teen sen ihan väärin?!
– mikään mitä haluat tehdä ei ole väärin kuhan et käytä hampaita
En tunne itseäni niin itsevarmaksi, että voisin kuvitella itseni päälle.
—kerro tuo miehelle niin hän saa kivan tilaisuuden osoittaa olevansa tosimies.
Katso silmiin, ole iloinen!- Hillatsu
Siellä vastasi kyllä niin ihanan asiallinen mies, että täydet pisteet sulle! :)
Kiitos, auttoi jo huomattavasti kun aloin ajatella kaikkea mitä kirjoitit. Aina on tälläisissä asioissa kiva kuulla miehen mielipiteitä. - ynhngy
Hillatsu kirjoitti:
Siellä vastasi kyllä niin ihanan asiallinen mies, että täydet pisteet sulle! :)
Kiitos, auttoi jo huomattavasti kun aloin ajatella kaikkea mitä kirjoitit. Aina on tälläisissä asioissa kiva kuulla miehen mielipiteitä.Joo, älä sorru teeskentelyyn. Sen kyllä huomaa ja on paha turn off, jos siis voisi olla naisesta muutenkin kiinnostunut. Älä yritä matkia pornoleffoja vaan ole oma itsesi. Pieni ujous ja epävarmuus on naisesa vain seksikästä! Ja jos nainen vaikuttaa kokemattomammalta kuin mies, niin sekin kohentaa miehen itsetuntoa, kun ei tunnu siltä, että nainen olisi heti vertailemassa (epäedullisesti) naapurin kymmeneen muuhun mieheen.
- N XXL ,
ynhngy kirjoitti:
Joo, älä sorru teeskentelyyn. Sen kyllä huomaa ja on paha turn off, jos siis voisi olla naisesta muutenkin kiinnostunut. Älä yritä matkia pornoleffoja vaan ole oma itsesi. Pieni ujous ja epävarmuus on naisesa vain seksikästä! Ja jos nainen vaikuttaa kokemattomammalta kuin mies, niin sekin kohentaa miehen itsetuntoa, kun ei tunnu siltä, että nainen olisi heti vertailemassa (epäedullisesti) naapurin kymmeneen muuhun mieheen.
Minä olen yli kuuskymminen ja ja kohtä kaksvuotta kuiva kausi takana. 18v pojan kanssa jatkoille Kyllä oli alkuun vaikee alottaa muttakun toinen halus niin toimihan se kun innokkaasti oli. Tais ollla eka kerta kun piti komentaa.
- hsjsjsksj
N XXL , kirjoitti:
Minä olen yli kuuskymminen ja ja kohtä kaksvuotta kuiva kausi takana. 18v pojan kanssa jatkoille Kyllä oli alkuun vaikee alottaa muttakun toinen halus niin toimihan se kun innokkaasti oli. Tais ollla eka kerta kun piti komentaa.
Katsot pornoa netistä paljon, voin myös tulla opettamaan sinua ilmaiseksi.
- Kokenutn
Saitkin kokjepiltä jo hyviä neuvoja. Yksi neuvo vielä, näytä tai kerro ääntelyllä mikä tuntuu hyvältä. Mieti vaikka etukäteen mikä on sulle se luonteva tapa.
Kaikkia jännittää eka kerta uuden kumppanin kanssa. Jokaisen uuden kumppanin kanssa pitää löytää ne jutut mistä hän tykkää.
Keskity nauttimaan kosketuksesta äläkä mieti että näytät urpolta. Sanon kuten muutkin, kerro rehellisesti kokemattomuutesi miehelle. Kokemusta ei pidä teeskennellä, se pilaa koko homman. Seksi ei ole suorittamista vaan nautintoa.
Veikkaisin että mies on otettu jos kerrot ettei ole kokemusta suuseksistä mutta haluaisit oppia. - EinoKaino
Itse jonkin verran kokeneena miehenä toivoisin, että tavatessani kaltaisesi naisen hän kertoisi pelkonsa, kokemattomuutensa ja halunsa oppia rakastamaan.
Opettaisin hellästi, kyselisin tuntemuksia ja tuntoja. Sitten edettäisiin yhdessä, sinun mielesi mukaan.
Siinä lyhyesti kaikki tärkeä.
Mukavaa viikonloppua sinulle.- niin 10
..rakastelemista...ei rakastamista
- Hillatsu
Ihania ihmisiä täällä tsemppaamassa. Kiitos kaikille kommenteista. :)
On kyllä ollut tosi hyödyllisiä neuvoja ja sain kyllä jonkin verran lisää itsevarmuutta niistä! Ehkä mun täytyy vaan uskaltautua sanomaan ääneen, että oon melko kokematon.. Mua vaan jännittää, että mies pitää mua ihan täys kakarana, kun ikäeroa on tosiaan tuo 10 vuotta, kun edes seksiä ei osaa harrastaa..- Dyyddeli
Niin kuin moni jo kertoi, älä teeskentele mitään. Toinen tärkeä juttu, että et tee mitään, mihin et ole valmis. Itse olen totuttautunut uuteen kumppaniin hitaasti. Mielettömän hyvältä tuntuvaa ja yleensä kiihottavaa, kun maataan nakuna ihan sylikkäin ja hellitään toista eikä edes tiedetä, mennäänkö loppuun asti. Miusta ainakin herättää luottamusta. Ja mitä kokemattomuuteesi tulee, jotkut miehet ovat mielissään siitä, että et ole ollut monen kanssa ja toisaalta mielellään opettavat ajan kanssa. Nyt sinulla on hyvä tilaisuus nähdä, miten tosissaan mies on kanssasi. Jos hän menee omaa vauhtiaan, olet hänelle vain sievä nuori pano. Jos ottaa ihanasti huomioon kokemattomuutesi, olet oikean miehen kanssa. Äläkä stressaa siitä, miltä näytät. Monesti miehet sanovat, että itsevarma, itsensä hyväksyvä nainen on seksikkäin riippumatta miltä kroppa näyttää. "pitää muo ihan täys kakarana, kun... edes seksiä ei osaa harrastaa". Minulla ja exällä oli sama tilanne, mies kymmenen vuotta vanhempi ja kokenus.
Kerrothan miten kävi! Kivaa viikonloppua!
- jupa ju
siis ei oototta tuo..taas tulet ja keksit tuon,,, jotain muuta välillä älä viiti enää-
- vinkkisinulle
Eiköhän se tapahdu ihan luonnostaan. Tärkeintä kuitenkin on, että olet rehellinen itsellesi, etkä esitä mitään, mitä et ole varsinkaan vain yrittääksesi miellyttää miestä. Puhu myös avoimesti miehelle siitä, että siitä on pitkä aika, kun olet viimeksi harrastanut seksiä. Jos hän on sinulle sopiva mies, niin hän arvostaa sinua ja antaa sinun edetä omaan tahtiisi. Ei kannata tehdä mitään sellaista, mikä tuntuu huonolta.
- naenen
Luulenpa että mies on ihan innoissaan siitä, että olet lähes kokematon. Eli ehdottomasti tuohan on vaan valtti eikä mikään nolo juttu.
Mulla vähän sama tilanne, tosin itse olen yli 10 vuotta nuorempi ja miehellä oli mua ennen ollut vain yhden ja saman naisen kanssa seksiä. Eli aika kokematon tapaus, vaikka osas kyllä toki perusjutut. Mun mielestä jotenkin jännittävää ja siistiä, kuinka fiiliksissä se mies oli sitten mun kanssa, aivan onnensa kukkuloilla. "Onko tää oikeesti totta? Ei tämmöstä voi olla.." Ja mä melkeen kehräsin.
Eka kerta hänen kanssa oli kyllä aikamoista säätöä, koska etenkin miestä jännitti tottakai aikalailla ja sen takia ei meinannut tulla mitään. Mut kyllä se siitä sitten lähti ja nykyään ton tyypin kanssa seksi on parasta mitä mulla on ikinä ollut. Ja varmaan hän on samaa mieltä ;) - huhhahhei
Kaikki nyt on kovasti tsemppaamassa aloittajaa.. Mut kylmä fakta on se, että on olemassa myös miehiä jotka arvostavat enemmän kokenutta naista. Nainen osaa temput ja asennot, sekä tietää mitä haluaa sängyssä. Tässä valossa kokematon, tietämätön ja arka nainen on aikas iso turn off. Saattaa jopa olla että nainen vaan makaa hiljaa lahnana ja mies joutuu tekeen kaiken työn.. No mutta sitähän emme tiedä kumpaa miestyyppiä tää sun adonis edustaa.. Joten onnea paneskeluun.
- naenen
totta tuokin
- NUSSIKAAVAAN?
naenen kirjoitti:
totta tuokin
NUSSIMISENONGELMIA? hm......
- Mies_kokenut
mustakin on aika outoa, että joku kyselee tuollaisia täällä. Kirjoitan tämän lähinnä niitä neitsyitä (sukupuoleen katsomatta) varten, jotka tätä lukevat. Seksi on osa läheisyyttä, sen huipentuma. Se tulee jos on tullakseen, ei sitä tarvitse miettiä, sen aistii kun ollaan lähellä. Ei kukaan tiedä etukäteen, miten toimia, en ainakaan minä, 20 vuotta poikuuden lähdön jälkeen ja kumppaneitakin on ollut ihan liikaa. Ja suihinotto - voiko vähemmän kiihottavaa esileikkiä olla olemassa! Ja ajatus siitä ettei mies jaksa lähetyssaarnaaja-asennossa kauaa: jos tunti on vähän, niin olen aiemman kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Eli miehistäkin on moneksi. Parhaimmillan seksi on läheisyyden osana myös yhteisen tulevaisuuden rakentamista, sillä yhdynnässä on aina - siis ihan joka kerralla ja vaikka mitä ehkäisyä käyttäisit - mahdollista tulla raskaaksi.
Ei jukulauta.Pornoa tuutin täytdeltä ja tähän aikaan.
Nim.merk.Vellu 11v.- liian liian liian
kestä paineet.
- ansulii
Voi luoja.Kuka näitä kysymyksiä kirjoittelee....
- ei jauheta paskaa
höpö höpö sama viesti ollut jo varmaan 8v kierrossa jaksatte edes lukea koko läppää,varmaan joku teini finninaama taas liikkeellä?
- 69696969
Asennoissa voitte kokeilla vaikka mitä vänkyröitä ,nuorena sitä taipuu mitä ihmeellisimpiin immelmanneihin !
- you dont get it
Siinä puhuu syvällä rintaäänellä kokemus....vai???!!!! Hah, ei se ole asennoista kiinni, huomaa että olet amatööri...! Just tyypillinen p o r n o m u l k ku, joka you dont get it do you, asshole
- Vinttiiita
Kyllä se luonto tikanpojan ja tytön puuhun ajaa :)
- 16+7
Ajaako, jos ei koskaan saa naista jonka kanssa vois harrastaa seksiä?
- Tauon.
Jälkeen aloitetaan täysin pimeässä huoneessa, mielummin seisaaltaan, mutta sukuelimiä ei vielä tässä vaiheessa käytetä. Huokaillaan vaan molemmat omassa nurkassa. Siitä se lähtee ja jo vuoden kuluttua voidaan harkita pitkän puntaroimisen jälkeen jopa yhdyntää. Mutta turvallisinta on sekin suorittaa ilman valoja, ehkäisyvaahdon ja useamman kondoomin kera. Onnea uudelle seksisuhteelle.
- 6 + 7
Sanon vain muutaman sanan.
Olet oikea h u o r a
Saako tulla panemaan ilmaiseksi?- Reisille meni !
Jaahas. Taas oikea " 6 7 " , sehän tekee 13! Eli joku 13v siemenlinko päässyt tänne kirjoittelemaan isojen poikine juttuja. Menehän nyt peiton alle ja vedä käteen, se on sulle luontevaa.... Naisen tavaran jos näät metrin päästä, niin jo mälli lentää... sikäli kun sulta vielä edes kunnolla mälliä irtoaa... mutta naimaan susta ei ole vielä vuosiin, kun teikäläisiltä tuppaa menemään reisille... eli ei naiselle mitään iloa !! Puheet on kyllä suuret.... Vai että oikein olisit menemässä "panemaan ilmaiseksi" ? Itku tulisi sultakin, jos tulisi sellainen paikka, että joutuisit oikein tosissas naimaan!
- that's it
6 7
painu sinä h e l v e t i n kuuseen, ai naiset ei saa nauttia...sulla pitäs kuohia kalut, oikeastaan poikkaista, mikä sinä olet naisia nimittelemään - syytän sun äitiäsi, huonosti kasvatettu ,todella huonosti, Tai oikeastaan sun isä on p e r s e e s t ä. nimitteli varmaan äitiäs niin. Tervemenoa, sulla ei käy flaksi naisten kanssa ja olet katkera, that's it ,oikea p e r s l ä p i. sä voisit alkaa myymään itseäsi. Ollaan Suomessa ja myös naisilla on oikeus nauttia, herää jo pahvi, naiset jyrää, hyväksy se, tai naises pettää ja sitä seuraavat, kukaan ei tollasta urpoa jaksa katella ja se on sulle ihan oikein!
- jellona72
Kyllä Se siitä vaan menee. Älä jännitä ja alkuun hellää hieromista ja pussailua niin loppu menee ihan itsestään. Mut muista, ett joku tunnu susta kivalta niin sanot siitä heti. Mut pusuttelu ja hellä hierominen ja puhuminen mitä haluaa ja mistä tykkää
Niin sitten vaan peitto heilumaan. Ei pidä pelätä, rakastelu on kaunein asia maailmassa mut jos tuntuu että pelottaa niin opetelkaa vaikka ensin nukkumaan viekussa. Sitten Se vaan joskus tulee kuin pyörällä ajo. Älä ota paineita. hah!
- SexGuru
Pyllistät vaan oikein kunnoilla vaseliini valmiina anuksessasi ja pallit roikkuen odottelet siinä nelinkontin Hookkania häpeilemättä. Se on kaikkein paras tapa kun kiljut samalla kuin pistetty sika ja röhkit välillä. Konttailet malttamttomana pitkin huoneenlattiaa ja esität vaikeasti astuttavaa, niin Hookkani laskee jo persvakoon ekan lastin ja sit vasta toisen sisälle suoleen:)
- korskea orhi
anna panna semmottis takkaapäin , näin paljastat parhaan puolesi.
- Rakastavainen?
Rakastavaiset nai vastakkain; homot takaapäin!
Kerro ihmeessä hänelle että olet menettänyt neitsyytesi joskus 3 vuotta sitten, eikä sen jälkeen ole ollut muita miehiä ja siksi pelkäät että jokin menee hullusti. Itse 10 vuotta vanhempana ymmärtäisin sua eli on tärkeätä että kerrot "seksitaustoistasi". Jos hän rakastaa sua niin hän sen myöskin saattaa ymmärtää! Jollei ymmärrä niin meni sitten suteen tai saveen....muista kondomit, ellei hän muista!
- yamahauii
Mulla on kokemuksia sen verran paljon siitä, nimenomaan siitä
että toisella osapuolella ei ole minkäänlaisia kokemuksia seksielämästä ja paras apu siihen on se että harrastatte seksiä silloin kun Teistä tuntuu siltä, sitä on turha kysellä muilta vaikka hyviä neuvoja antavatkin. Itse olen 45-vuotias ja edelleen vapaa pitkistä suhteista yli päässyt kaikista näistä, mutta nykyään harrastan pelkästään satunnaista seksiä mielitietyn kanssa silloin kun meillä molemmilla on vetovoima toisiimme, ei tarvitse olla välttämättä oma vaimo jos seksi muuten sujuu hyvin ja nautinnollisesti, ehkä vaimokin / mieskin seuraaavalla kerralla huomaa mikä tuntuu hyvältä .. - HIV HOMO
VERISTÄ LERSSIÄ SAATANAN LUUSKAN REVAAN NUSSI ITTES VERILLE SAATANAN LUUSKA AIDS JA HIV NUSSIJAT SAATANA
- roman tikko
Aloitan seksin voitelemalla siittimeni liukuvoiteella, jonka jälkeen tyrkkään sen muitta mutkitta naisen anaaliin, muutaman minuutin raivokas puskeminen ja spermat suoleen, siittimen pyyhintä verhoihin(mikäli olemme naisen kotona) pikainen suukko poskelle ja baariin kaljalle.
- lkjhtrtre
Älä anna miehen pakottaa sinua mihinkään, mihin et ole itse valmis.
Anna tilanteen edetä omalla painollaan. ALuksi paljon hellyyttä, suukottelua ja käsillä hyväilyä. Vasta sitten vaatteiden poistamista. Ei yhdyntää heti, vaan niin, että kiihotut tarpeeksi.
Sinun ei ole pakko harrastaa suuseksiä äläkä missään tapauksessa harrasta anaaliseksiä. Ehdit kyllä niitä harrastaa sitten, kun olet valmis.- realismia
Realistisesti katsoen hän on menossa miehen luokse pantavaksi, vaikka ei ole vielä valmis seksisuhteeseen. Sitten vielä kirjoittaa kuin olisi suurikin viisas. Taitaa olla mies.
- olé
Ensinnäkin, sinun ei pidä suostua mihinkään mihin et halua, ei sen takia vain, että mies haluaa. Just anaaliseksi ja suihinotto - se on lähinnä miesten intohimo. Tosimies tyydyttää naisen ensin, that's it iästä riippumatta, jotkut miehet menee oma himo edellä ja sehän tiedetään, että miehet tulee alta aikayksikön. Tosi mies haluaa, että nainen nauttii. Seksin pitää kestää kauan, ei se ole aina sitä, että joo otetaan suihin tms, sen pitää olla h i d a s t a, naiset pitää hitaista. Hiljaa hyvä tulee. Älä anna miehen käyttää sua panokoneena...
No, asennoista, lusikka on naisille nautinnollinen, ja siitin sisään kokonaan, ja sitä ei jyskytetä edestakaisin, vaan hitaasti, ja välillä pidetään sisällä paikallaan - hitaus on valttia naisen kannalta. Miehesi on kokeneempi, sen pitäisi jo osata hommat, joten älä huoli. Miehiä pitää aina vähän opettaa, mitä nuorempi, sitä nopeempi, miehen pitää pidätellä että nainen pääsee mukaan. Siellä naisella todellakin on g-piste, joka miehen pitää löytää, se ei todellakaan ole naisen tehtävä.
Jos et tunne omaa seksuaalisuuttasi, ala tutustumaan, siis vedä käteen, niinhän miehetkin tekee, se on normaalia.
Aina ei tarvita esileikkiä, joskus naisillakin "seisoo" eikä haaskata aikaa turhuuksiin. Menkää sohvalle ja sinä päälle, eikä mitään päällä pomppimista, vaan veivaa edestakaisin ja pidä huolta siitä, että klitoris osuu miehen siittimeen, siit se lähtee, tarvitaan liukkautta.
Parasta seksi on ajan myötä, jos olet saman kanssa, muutaman kerran seksijutut on yleensä ihan syvältä, Saman kanssa on turvallinen olo, miehet ei vaadi tuttuutta, nehän nai kuin kanit, mut väittäisin, et miehellekin on parempi jos nainen nauttii, ja hitaasti, käyttäkää aikaa, miehen pitää kontrolloida itseään! - lerssi
Pannaan vaan..)
- jep jep
Just, pannaan vaan, antaa mennä - ei siinä tarvita muuta kuin oikea fiilis....sydän vain täytyy olla mukana....
- kemiat pelaa
Fiilis on tärkein! Sun kroppas kyllä reagoi, älä käytä päätäs.....! virhe, big mistake! voin kokemuksesta sanoa, että kun joku sytyttää, sit se on menoa, unohda analysoint (tiedän, naise analysoi...!),Anna mennä fiiliksen mukaan. Mä menin naimisiin 22v, .....joo....siinä meni tovi harjoittelussa, joten saman kanssa seksi paraneen, that's the fact - tosiasia. Naiset toimii eri tavalla kuin miehet, tarvitaan luottamus ja ennen kaikkea turvallinen tunne, et tämän ihmisen kanssa olen turvassa...!
Miehen huom! naisilla tarvii olla turvallinen ja läheinen olo, et ne on turvassa. Se on naisten perustarve...! Miehellä aivot on jalkojen välissä, mut naisilla ei...!
Mutta....toki miehen pitää koko sydämestä haluta naista ja olla kuumissaan, kumma kyllä se tarttuu...jos nainen on kuumissaan, joo, sen miehet huomaa, mut sydän, sydän pitää olla mukana. Ihan kuin lapsilla, kun ne leikkii - sama homma,, 100% messissä - joidenkin kanssa se onnistuu, joiden kanssa ei! - HUORA111
SAAATANAN HOMOT TAPPAISITTE ITTENNE
- sateenkaaripave skp
Kannattaa ottaa suihin treffimieheltä ja vetäistä miesten kesken tumppuun ...ei mitään pehmohomoilua.
- oot ällöttävä
Tyypillinen nuori suomihoro, joka myy itseään vanhemmalle miehelle taloudellisten etujen turvaamiseksi. Vai luuletko, että tämä mies näkisi sinut minään muuna kuin halpana spermanvastaanottimena?
- nautinnon iloa
paras mitä voin itse sanoa omasta kokemuksesta ollessani kokematon ja vieläpä näin myöhemmälläkin iällä "kokeneempana" on että menkää sen mukaan mistä kummatkin nauttii,ei ole jotain tiettyä mitä "pitää" tai "tulisi" tehdä... antakaa mennä vain omalla painollaan ja tunnustelkaa,muistakaa kehonkielen lisäksi myös käyttää suutanne,muuhunkin kuin itse seksuaaliseen mielihyvään,keskustelkaa avoimesti,kerro tilanteestasi ja elä häpeile mitään =)
seksi on parasta silloin kun sen suhteen ei epäröi, luottaa vastapuoleen, ei pakota itseään eikä toista mihinkään ja antaa vaan asioitten rullata.
tässä on minun mielipiteeni kyseiseen asiaan =)
olen itse 27 vuotias mies vilkkaan pojan mielellä,poikuus meni 18 vuotiaana ja suhteellisen aktiivisesti olen ollut seksuaalinen vasta 20v jälkeen, ei ole ollut ainuttakaan kertaa ettenkö olisi täysin rinnoin nauttinut seksistä,ei ole ollut kertaakaan että olisin vain pitänyt siitä,aina olen nauttinut koska ei ole ollut tarvetta eikä halua miellyttää toista yhtään sen enempää kuin mihin tiedän olevani kykeneväinen,seksi EI OLE SUORITTAMISTA !! seksi on kahden ihmisen toisistaan nauttimista ja syvempää läheisyyttä,voisimpa omalla kohdallani jopa sanoa että seksi tuntunut aina enemmän henkisesti paremmalta kuin fyysisesti, tottakai siitä on fyysisestikkin jokaikinen kerta nauttinut kun ei ole pitänyt sitä suorituksena,vaan nimenomaan sellaisena asiana että kaikista ihanimmalla tavalla opetella kerta toisensa jälkeen tuntemaan vastapuoli fyysisellä tasolla kaikista intiimimmällä tavalla. seksi on vain suorittamista ja toisen miellyttämistä niin kauan kun itse sen sallii,jos ei uskalla olla täysin avoin,rehellinen ja suora,ei tule koskaan nauttimaan seksistä sillä tasolla millä siitä tulisi jokaisen nauttia. toivottavasti tästä on edes hieman apua.
tämä on siis vain minun näkemykseni siitä miten seksiin tulisi suhtautua ja tämä on minulla toiminut enemmän kuin taivaallisen ylitäydellisesti. =)
kokeilemalla siis selviää,turhia paineita ei kannata repiä.
lisäilen vielä sen mitä tästä unohtui näin äkkiseltään rustailtuna kun mieleen tulee...
ole oma itsesi,muuta ei tarvita. eikä itseltään voi vaatia enempää kuin mitä osaa/tietää. kukaan ei ole seppä syntyessään. mukavia rakastelun hetkiä sinulle =) Hohhoijaa! TÄTÄ ei ole ikinä tarvinnut opettaa kenellekkään.
- kaikkea sitä näkee
Vai että realistisesti katsoen? Feikki tai ei, niin tuolla asenteella et ainakaan nauti seksistä se on 100% varma.
- kkk''''
Eiköhän kaikki taapahdu luonnostaan ilman sen kummempia etukäteissuunnitteluja. Toki ehkäisy ja muuta vastaavat asiat on pidettävä mielessä, mutta muuten anna vain mennä......
Seksi rakkaan kanssa on ihanaa, kunhan et vain suorita ja stressaa.- rytmissä?
rytminä pitää olla säkkijärven polkka....... tahtiin? lopussa häävalssi!
- lahnoista miehille
Mies jonka naiset ovat lahnoja sängyssä, eivät osaa tyydyttää naista. Luulevat että pelkkä paneminen antaa naiselle orkut. Kuinka tyhmää! Nainen saa orkut klitorista kiihottamalla = vastaa miehen penistä. Ei mieskään saa pääsääntöisesti orkkuja jos penistä ei kiihoteta, sopivasti ja riittävästi. Ei myöskään nainen ilman klitoriksen kiihotusta, ja useimmiten klitoris sijaitsee niin paljon emättimen aukkoa ylempänä ettei suorasta panemisesta ole mitään iloa. Mies, joka osaa kiihottaa klitorista, kunnes nainen laukeaa (joko yhdynnän ohessa käsillä tai muuten nuolemalla), saa naisen myös kiinnostumaan seksiessä muustakin kuin makaamisesta kuin lahna.
- häh?
keksitkö iha ite?
otappa yhteyttä tähän nimimerkkiin treffit puolella niin ei tarvitse miettiä tuollaisia!? ;D
- onnistuu
Parhaiten homma onnistuu, kun pysyt perse pystyssä sängyllä aktin ajan ja annat miehen vetää sua anukseen. Näin eliminoit omat suorituspaineesi.
- älyälyhoihoi
Ei varmaan mitään suuseksiä kenenkään vähän aikaa tunteneen kanssa kannata alkaa touhuamaan. Tarttuu pian joku tauti. Itse elän parisuhteessa, mutta en ikinä alkais suuseksiin tosta vaan ihmisen kanssa jota ei ole testattu...
- kokemusta on!
Mutta, kun pääsevät vauhtiin, niin pitää katsoa missä sekstaa, ettei ihan ihmiseten ilmoilla, vaan neljän seinän sisällä, jotkut miehet on innokkaita, ettei 6X yössä riitä`??1!!!!
- nuorimies91jns
Itsellänikin alkoi hiljaittain uusi parisuhde ja mietin aluksi, että miten etenen naisen kanssa kun en ollut pitkään aikaan harrastanut seksiä (yhdenillanjutut eivät kiinnostaneet ja edellisestä suhteestakin oli jo 2 vuotta mennyt).
Kuitenkin se sitten vaan tapahtui noin vain. Ei mitään etukäteen suunnitteluja yms. Se lähti ihan yksinkertaisesti siitä, että mentiin nukkumaan yksi ilta ja siinä pusuteltiin ja hyväiltiin toisiamme ja kerroimme kuinka paljon rakastamme toisiamme ja kohta oltiinkin koskettamassa muuta kroppaa josta edettiin seksiin. Ei kannata stressata turhaan vaan antakaa tunteiden viedä. Jos itse olet epävarma anna miehen ottaa ohjat, mutta älä kuitenkaan sorru ''lahnailuun''. Vaikka sitä ei jotkut miehet tahdo myöntää niin myös miehet nauttivat sellaisesta, kuin vartalon hyväily, kaulan suutelu, nännien puremiset yms. Kaikkea kannattaa kokeilla. Toinen kyllä ilmoittaa jos ei tykkää ja lahnailu vie monesti mieheltä halut. Jos nainen innostuneesti ottaa ohjat käsiinsä välillä niin se vain innostaa miestäkin. - rakastelu ok.!
Mikään ei ole ihanampaa, kuin rakkaus, ja rakastelu oikean kanssa.
- perrseeseen, baby
Kunnon perrsepano ratkaisee ongelman jos toisenkin.
- Exxon Valdez
Voi luoja.Kuka näitä kysymyksiä kirjoittelee....
Se on se HILLOVIIVA!Sillä on ne hilloviikot haaroissa,siks se kyselee näitä. - Rakastaa Eiffeiltorn
- Sinikka ja Timo
hello ! in my opinion and honestly , you lied and you never can say in Finland you stayed three years without sex !!! I lived 6 years in Finland and I know well how much free and how life is there , especially when you are 17 , I never believe you if you say that you did not watch prono !!!!!huh this is strange !!! I think you need to do sex tenderly with this man maybe you will make him love you , because almost all the men when they see an experienced woman or girl , they look happy but inside they say that she is a whuora !!!!!!! so if you really ask seriously about this problem , just if he is a good and experienced man , so do what he wants from you , blowjob or sucking or anything only anal sex , from other hole please don't accept because it will make you older in age and with blue ass and legs sooner or later !!! and try to relax and to enjoy not to think if he enjoyed or not !! fuck him he is a man he can make sex with many but you must not be shy and try to enjoy till max maybe you will fall in love with this man , maybe he will love you more but you must be YOU as you are !!!!!!!!!!!!!!!! till now I don't believe that you don't know even how to suck dick or to make love , it is not science or matser job , it's sex or love making passionately so take it easy please and I don't know why I smell you are a sex teacher but you only want to see other's opinions !! anyway I respect you as a finnish girl firstly and I wish for you a very hot fuck !!! don't be angry for me please , I love your country and I love people there , they are mostly nice , men and women too !!!!!!!!!!!!!!!!!!
- theres more
Well the obvious truth is that finnish women/girls are in fact whores, similar to those in russian. Most of them lose virginity before age 14 and they give pssy to whoever is willing to support them monetarily. Theres nothing to respect about finnish sluts, they are abhorrent human beings, utterly moral-less and take advantage of you whenever there is opportunity. I speak from experience. Avoid!
- nainen kuin viini
Samassa kirkkoveneessä soudetaan hilatsu. Minäkin olen 65 v ja ollut täysin ummessa viimeiset 20 vuotta. Nyt on löytynyt sopiva mies jolla kierteinen kikkeli ja minut aikoo porata auki. Kyllä jännittää ja lujaa. Ostin uuden kerraston ja uudet tukisukat. Eivät ne minusta tee nuorta mutta ehkä käyn kaksikymppisestä. Nypin leukaparran ja siistin tussun, nyt se rehottaa kuin kellokanerva.Sensuellit asennot otan aina illalla peilin edessä että saisin varmuutta että hän minut hyväksyy sellaisena kuin olen. Tapaamisemme on sovittu syyspäivän tasaukseen hänen luonaan ja tiedän kyllä mihin se johtaa - ensin syömme minun viemät piirakat ja munavoin ja hänellä alkoholijuomaa, minulla piimää josta pidän vaikka se pierettääkin. Sitten käymme käsiksi toisiimme ja alkaa poraus. Mitenkä ihmeessä minä osaan huokua ja hönkiä oikealla tavalla että hän selviää tehtävästä. Suuhun en huoli muuta kuin mitä ruokapöydässä nautitaan, kun minulla kumminkin on tuo värkki olemassa siihen vissiin tarkoitukseen vaikka se nyt ummessa onkin. Aunuksen seutu on minulle pyhää aluetta ja jos sinne tunkee, sopii lähteäkin miesten kanssa peräpohjolaan poraamaan kun piilohomoja ne aunusmiehet on kaikki.Teiltä tukijoukoilta toivoisin kannustusta ja lohdutuksen sanoja ja sinulle hilatsu toivon onnistunutta porausta.
- panoksi?
90v. nussivat , mikä ettei 60v. Ja tavara on kypsää ja nautinto...... Olen nähnyt 80v. nussivan täydellä tohinalla ja vielä tykkäsivät. voi jee!!!! tottakai naisella pitää olla vitunkarvat. nussi täydestä sydämestä, maailmassa miehiä riittää. jos yhdelle ei kelpaa, niin ainakin toiselle.......
- Bepanthen
panoksi? kirjoitti:
90v. nussivat , mikä ettei 60v. Ja tavara on kypsää ja nautinto...... Olen nähnyt 80v. nussivan täydellä tohinalla ja vielä tykkäsivät. voi jee!!!! tottakai naisella pitää olla vitunkarvat. nussi täydestä sydämestä, maailmassa miehiä riittää. jos yhdelle ei kelpaa, niin ainakin toiselle.......
Bepanthen, Bepanthen, Bepanthen!!!:)
- 213mew123
Koitan vastata asiallisesti tänne tämän oksennuksen keskelle.
Ensimmäinen kerta uuden kumppanin kanssa ei juuri ikinä ole mikään loistava ja jos onkin, niin vielä parempaa on luvassa kun opittte tuntemaan toisenne.
Itse näkisin tärkeimpänä, että jos nautit, niin osoita se. Huokaile tai voihki jos se tuntuu luontevalta. Voit myös kertoa, että tuntuu ihanalta. Jos et nauti, niin älä feikkaa
Ole aktiivinen itsekin. Koskettele miestä, suutele, silitä, halaa, purista, pörrötä hiuksia, koske myös kalua. Ainakin aluksi asiat on hyvä tehdä hellästi, mutta voi olla, että myöhenmmin mies haluaa tuntea kyntesi selässään yms. Tee myös vastaliikkeitä miehen pannessa. Liikuta lantiota. - hahahahahahhahahaha
Loistava kirjoitus :D
3 vuotta ilman seksiä ja vielä kyseessä 20-vuotias muija.
A) joko olet todella ruma
B) tämä on jonkun hikisenrunkkariäijän "fantasia!" - liiannuori?
Taitaa käyttää sinun nuoruuttasi hyväkseen, Onko perheellinen, eronnut. Nuori nainen olet vielä, vanhalle miehelle.
- trhtrwetywtytwty
levitä sitä pilluu
- sexitön
Seksi pitkän tauon jälkeen on kuin, mannaa puuroon. Nauti minunki puolesta.
- jukkka-sjk
mua ei ainakaan haittaa oliko nainen kokenut tai ei... Naidessa se mielikuvituskin alkaa laukkaamaan ja tehdään mitä tehdään..
- 111!!!ONEONEONE
SAATANAN ELÄIMET NUSSIKAA SAATANA NUSSIKAA!!! KYLLÄ SIINÄ VISVASYYLÄ JA HIV TARTTUU.
- 18928
miehet ei yleensä tuomitse naisia, vaan miehet pelkää että nainen tuomitsee miestä. miehiä ei yleensä myöskään haittaa jos nainen mokaa.
- säätöä
Helpotusta jännitykseen:
”Jos nainen kostuttaa miehen kainalohiellä huulensa, se voi auttaa naista rentoutumaan, parantaa naisen mielialaa sekä auttaa säätelemään kuukautiskiertoa.”
http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014072318511953_fd.shtml
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806