Onko jollain tietoa/kokemuksia siitä, miten passin hankkiminen Turkissa Turkin kansalaiselle onnistuu ja mitä passi maksaa?
Sitten toinen kysymys:Mitä kautta kannattaisi turkissa ostaa lentoliput suomeen ja Suomesta takaisin Turkkiin? Onko jokin tietty lentoyhtiö halpa? Joutuuko tekemään paljon välilaskuja jne..? Miten neuvoisin turkkilaista ystävääni...
Passi ja lentoliput
8
1015
Vastaukset
- Jari L
Mitä??? Onko Turkkilainen ystäväsi jollain lailla avuton, kun täällä kyselet?
- Jari L
- Jari L
- Jari L
- Jari L
onko tässä taas ollut jokin rantaromanssi?mihin se muka tarvii sitä paluulippua?No eihän siinä mitään,mutta eikö siellä Turkissakin ole sama systeemi kuin muualla että passit myöntää paikallinen poliisi.
- Osku
Jos ei tuttavasi pysty asiaa itse paikanpäällä selvittämään, on syytä olla puuttumatta asiaan. Sinun asiasi olisi selvittää millaiseen vastuuseen joudut, jos kutsun hänelle laitat. Sellaisenkin hän tänne tullakseen tarvii. Siis mene lähimmälle poliisiasemalle ulkomaalaisasioita hoitavan virkailijan puheille.
- miomio
Kuule, sanoppas sille sun ystävälles, että menee hakeen ite passia paikalliselta poliisilta ja painelee passin kans suomen suurlähetystöön anakaraan. Jos sä sen tänne haluut niin kauheesti niin sitten sun täytyy kirjottaa kutsukirje (minä se ja se haluan sen ja sen vieraakseni suomeen tähän ja tähän osoitteeseen siksi ja siksi ajaksi),kyllä ne hommelit lähtee siitä rullaamaan, matkatoimistoja on turkki pullollaan, saksan tai itävallan kautta on lennot helsinkiin, niitä voi varailla ihan mistä päin turkkia vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748