Käytin aiemmin Lumenen Touch of Radiance Matta Meikkipuuteria, mutta se uudistettiin, eikä siitä ole ollut minulle uudistuksen jälkeen minkäänlaista hyötyä. Nyt tarvitsisinkin ehdotuksia: mitä puuteria suosittelisitte minulle, jos kriteerit ovat seuraavat:
- sopii herkälle iholle (esim. hajusteut tuotteet eivät yleensä sovi minulle)
- edullinen
- peittää kasvojen värivirheet (esim. punaisuuden)
- tekee ihosta mattapintaisen
Lumenen puuteri täytti ennen nämä kaikki, mutta nykyään vain kaksi ylimpää kohtaa...
Kiitos ehdotuksista! :)
Hyvä puuteri
Puuterikuono
4
196
Vastaukset
- Powder
En valitettavasti osaa ehdottaa uutta tuotetta, sama ongelma nimittäin minullakin! Tietääkö kukaan, saako tuota vanhaa Lumenen meikkipuuteria enää mistään?
- samassa jamassa
Löytyisikö vielä alelaareista? Viime kuun puolella näin vielä Sokoksella, mutta sävyt olivat kyllä vähissä. Minulla on yksi avaamaton kaapissa, mutta sen jälkeen pitää keksiä jotain muuta.
- staymattee
Rimmelin Stay Mattea monet kehuu :)
- Katsy
Max Factor meikkipuuteri ollut käytössä mulla, herkkä iho. Paittää hyvin ja mattapinta, suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336224- 345723
- 293224
- 342554
- 452540
- 152218
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749- 131735
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727