Ajattelin kysyä täältä neuvoa, kun koko elämä tuntuu niin toivottomalta.
Olen seurustellut pari vuotta avomieheni kanssa. Välillä elämä on ollut pelkkää ruusuilla tanssimista, olen ollut uskomattoman onnellinen. Matkaan on mahtunut riitojakin, ehkä viha vaan todellakin on lähellä rakkautta.
Tilanne on nyt se, että olen toiminut tyhmästi, olen äärittömän vihainen itsellen muutamasta valkoisesta valheesta. Tarkoitus ei ollut loukata miestäni enkä missään nimessä ole häntä pettänyt. Joka tapauksessa hänen luottamuksensa minuun meni aikalailla nolliin näiden naurettavien asioiden takia.
Hän uskoo minun pettäneen, kuinka pahalta se tuntuukaan. En jumalauta voisi koskaan tehdä niin ihmiselle, jota rakastan yli kaiken. Tiedän toimineeni hölmösti ja väärin, olen sitä anteeksi pyytänyt. Se ei kuitenkaan näytä riittävän, ero siintää väistämättömänä edessä mieheni mielestä.
Olen pyytänyt meille vielä mahdollisuutta tai vaikka pariterapiaa. Hän kuitenkin pysyy kannassaa. En tiedä mitä tehdä. Päästääkkö suosiolla hänet menemään, ansaitsen miehen joka luottaa minuun.. Vai ansaitsenko.. Elämä näyttää nyt häränpyllyä.
apua
perdex
1
107
Vastaukset
- susa89
Kannattaa miettiä, miksi olet niitä valheita suustasi päästänyt. Niistä voi joutua maksamaan kalliin hinnan :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315939- 345433
- 293074
- 342454
- 442287
- 372118
- 152108
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391686