Neljä venäjänsinistä kissanpentua etsii omia kotejaan. Pennut ovat syntyneet maaliskuun lopussa, joten ne ovat jo luovutusikäisiä. Pennut on rekisteröity, sirutettu, madotettu ja kaksi kertaa rokotettu. Pikkuiset ovat terveitä ja iloisia. Ne nauttivat ihmisten seurasta, ovat leikkisiä ja uteliaita.
Pennut myydään perheenjäseniksi koteihin, jotka voivat sitoutua kissaan ja sen hoitoon. Vain sisäkissoiksi, ulkoilu joko valjaissa tai ulkotarhassa.
Toiselle tyttöpennulle etsitään sijoituskotia. Lisätietoja kasvattajalta.
Hinta: 800
Yhteystiedot: pauliina.raninen[a]gmail.com
P. 0505607705
O: Venäjänsinisiä kissanpentuja
Pauliina_3
0
186
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773