VIHE - venetrailerini 1980-luvulta on mallia 650 PTT-59 ja jo korjauksen ja huollon tarpeessa. En löydä valmistajaa - liekö enää toiminnassa - , jolta kyselisin korjaus- ja huoltomahdollisuuksia eli osia ja osaamista.
Kiitollinen vinkeistä !
VeneBellu43
Vanha VIHEvenetraileri - vihjeitä kaivataan
2
227
Vastaukset
- huoltomies 1
Oisko ollut valmistaja jumeta, jostain nummela-vihti alueelta.venetraileri on yksi helpoimmista tee-se itse korjauskohteista.Kumivääntöakselia ei paljon kannata korjailla,koska kumisauvat kovettuneet , laakerit ja olkatappi ties missä kunnossa ja uusi joustoakseli maksaa 80-120e ja neljällä pultilla kiinni.Kumirullat ym.osat tosihalpoja,kun oikeesta paikasta ostaa ja helpot vaihtaa.Metalliosat yleensä vääntyneet tai repeytyneet ja osissa reijät soikeita.Itse teen huolto ym.korjauksia venetrailereihin ja runko ym.osien oikaisuja.Trailerin huolto(lievä oikaisu) ilman laakerien tai akselin vaihtoa n.180-280e.Akselin vaihto perushuolto 380-430e ja takuu puolivuotta-1 vuosi.
- VeneBellu43
Kiitos vinkeistä. Olen löuytänyt akselikokonaisuuden ja maksoin suunilleen sen miotä vihjaisit. Kiinniruuvaaminenkin onnistui.
VeneBellu 43
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820