tulossa paljon, ekat keräilin Lahden seudulta ja vakipaikat aivan keltaisenaan.... =)
Kantarelleja
4
369
Vastaukset
- diu diu
Vielä kävin keräilemässä, mutta ei enää paljoo, olivat niitä mitkä jätin kasvamaan, vettä kiitos.......
- diu diu
Vielä löytyi vanhoja isoja mitkä paljastuivat heinien jo lakoontuessa, uusiakin jo nousemassa, mutta herkkutatteja löytyi ja kaikki madottomia....kerrankin
- kfkkfkdkfdkfkkckckf
Lounais-hämeessäkin oli sateen jälkeen jo ihan kerättäviä määriä. Ei paljoa, mutta oli kuitenkin. Minulla tuli kiire metsään, kun radiossa "sieniasiantuntija" sanoi että kannattaa odottaa pari viikkoa. Että ne "asiantuntijat" itse kerkiävät ne sienet keräämään?
Sama juttu täällä päin on kun liikkuu huhu, että jossain on nähty karhu. Minulla tulee sinne aina kiire sieniämpärin kera, takuulla löytyy.- kanttis tattis....
Pari sangollista kävin keräämässä saaresta,yllättävää kuitenkin että oli jonkin verran matosia.Mantereelta keräämät "parempikuntoisia"Vettä kaivataan Kuopion suunnallakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336434- 355933
- 293304
- 452710
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401809En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747