Keravan eläinkaupat

noora90

Olen menossa keravalle viikon kuluttua enkä tunne kyseistä kaupunkia juuri lainkaan. Onko keravalla olemassa minkälaisia eläinkauppoja? perustelkaa suosituksenne. Kiitos!

7

568

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mrrrrrrr

Jos etsit eläimille ruokaa niin kannataa tilata zooplus.fi sivulta, paljon parempi ja halvempi kuin suomalaiset kaupat.

• NevaMasquerade

Keravan akvaario on edullinen ja vissii vanhinkin keravalla sijaitsevista eläinkaupoista. Se vaan et tuolla on pienet tilat ja näin myös valikoimat vähäset. Kaupalla on liiketilat juho-kusti ostoskeskuksessa aivan juna-aseman vieressä. http://www.keravanakvaario.fi/

• zooplus12321

Zooplus on tosiaan paras, 49€ tilaukset tulee ilman toimituskuluja ja on todella paljon halvempaa kuin hakea näistä Suomen kaupoista.

Siellä on myös hyvä pistejärjestelmä niin seuraaviin tilauksiin voi lisäillä ilmaseksi tarvikkeita.

• 14+12

Suosittelen ehdottomasti Jatapet Oy:tä Jaakkolan teollisuusalueella! Tosi ystävällinen palvelu, sieltä minä ainakin koiran sapuskat ostan!

• chillande

Täälläkin yksi, joka Jatapet eläinkauppaa suosittelee. Asiantuntevaa palvelua ja laaja valikoima. Sieltä ostan kaikki jyrsijöiden heinät ja purut yms. Tosin zooplussasta tilaan edullisesti ruoat ja osan tarvikkeista. :)

• 4+20

Jatapetissä oli joskus myytävänä kesyhiiriä useita kymmeniä kolmessa terraariossa eikä kaikissa ollu edes pesämökkiä tai ruokakuppia. Sukupuolet sekaisin. Naaras hiiret tiineinä iästä riippumatta. Toivottavasti jälkeenpäin pikkueläinten olosuhteet ovat parantuneet.

• noora90

Joo kiitti kovasti.
      Soittelin noi läpi ja löytyhän sieltä vaikka mitä ;)

Ostin norsun ja jäniksen sieltä jatapetistä ja sitten yhdeltä mustalaiselta hevosen.

Kiitti vielä, te ootte ihkui ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6149
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5663
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3184
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2534
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2467
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2208
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1717
    Aihe