Kaikkea kyllä tuntuu löytyvän. On kauppaa jos jonkinlaista ja useampi kylmäasema. Mutta entäs jos täytyy laittaa autonrenkaaseen ilmaa?
Lässislää! Taisi tulla paha? Eli onko mentävä Nauvoon Seolle vaiko Kaarinaan, MISSÄ SENTÄÄN SAA RENKAASEEN ILMAA!
Hei haloo!
Renkaisiin ilmaa?
11
480
Vastaukset
- KaasuKalle
Piereskele rengas täyteen.
- EX palvelija
yleensä kaikki haetaan muualta ilmaista palvelua silti pitäis löytyä
- Köyhät roskiin
Korjaa pummi vuotava renkaasi.
- Björn B
Minun autonkuljettaja käy kuulemma tarkistuttamas kuukausittain Kaskentien Nesteel Åbos.
- Björn-Eric Kackelhag
Minun autonkuljettaja hakee aina uuden Mercdeksen kun huomaa renkaan olevan likainen!
- Kompressori
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kompressori
Osta kompressori niin saat ilmaa renkaisiin itse - Byyskibyyskibyy
Oliskos siinä matkahuollon rumassa, oksettavassa, puistattavassa kopissa?
Itse en ole kyseistä laitetta Paraisilla huomannut.- TodenTotta
Jos olisit huomannut niin ei sitä enää siellä olisi!
- Skärgårdspelle
Kuntaliitoksessa saatiin kaupunkiin huoltoasemakin- Nauvon keskustassa on kahvilakin huoltiksen yhteydessä! Ittellä on jalkapumppu Biltemasta. Täällä kannataa aina ja kaikissa asioissa varautua siihen ettei palvelua saa tai ole ollenkaan!
Bustikselta muistaakseni. Autokorjaamot ja rengasliikket löytyy täältä myös. Hanki elämä.
- Maksu ensin
Sina olla vain dumme mökkiläine. Tuo raha saat ilma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336594- 356043
- 293334
- 452790
- 342614
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401849En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767