Kävin tänään kiesimässä mun kotarilla ja kulki aika lussusti. Meni ehk parhaimmillaa 80km/h. Sit olinki jo kotona nii avasin takarenkaan ja sielt löyty ilmaa, siis mitä vittua oikeesti?
Eli se jätkä joka myi tän moottoripyörän mulle ni vittu möi mulle ilmaa. Eiks siel renkaan sisäl pitäis olla jotain ainetta joka nostaa noit mun kotarin huippuja mut tonne oli joku homo laittanu ilmaa.
Kertokaa mulle mitä pitää tehä
125 kotarissa jotain vikaa?
8
196
Vastaukset
- VaajaToukka
Kokeile laittaa sinne typpeä kuten ratahommissa tehdään, ne ainakin kulkee melko lujasti. Tiedä sitten vaikuttaako huippuihin mitenkään ja on kuitenkin syytä muistaa kuinka pieni moottori on kyseessä. Johtuisiko lussuisuus siitä.??
- patterit lopus
Olisko siellä pitänyy olla durasel pupu pyörittämäs taka pyörää
- HooMoolanen
Jospa ostitkin Derbin, johon on rautalangalla kitosteltu Kotarin katesarja.. Wanne Be KTM virityksiä...
- voivihhu
Ei saatana, tyyppivika.. EIKAI NE INTIALAISET KASANNU SITÄ KÖTEMIÄ?
- piritoimii
Ootko kokeillu jo keltalinssisiä pirikiikareita päässä niillä vauhdin pitäisin nousta noin 420km/h ja vauhtisi tuntuu sairaan nopeelta myös liekki tarrat takarenkaassa saattaisiva antaa hieman lisää potkua.
- KTM LEIPURI
Vaihat siihe kuule pakoputken paukkulaakerit ja kampikammion kattovalon siniseks ni tulee lisää sitä tehoo.
- VaajaToukka
Saattaisi tullakin, mikäli kampikammion tilavuus muuttuisi, sen jo huomaa persdynollakin, vielä paljealueen muokkaus ja splitterin teko niin jo kannattaa alkaa hakemaan pakariin uusia muotoja. Vakio kanavilla vielä.
- >.<
Paineilmaa niissä pitää vaan olla. Ei sinne mitään nestettä pidä laittaa ^^
Kyllä menee niin väärille ihmisille ne rahat nykyään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336344- 345813
- 293274
- 452670
- 342574
- 152238
- 372148
- 161926
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401789En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737