Sagamar

Vanhempi Lady

Rakkausasiat? Olen yksinasuva brunette nainen ja poluillani on risteillyt vaaleahko mies? Hän jahkailee ja materiaali on syy sekä hänen taloasia.. Olen rehellinen hänelle aina ja kumpa tietäisin odotanko häntä (kuinka kauan vielä koska hän on sen arvoinen) Miten tulevassa meidän rakkaus?

3

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkaudessa niinkuin kaikki olisi kannen alla, loukussa, ehkä et tee niinkuin tahdot tai sitten tilanteesta on vaikeampi nousta, tämä kaikki johtuen siitä että ei ole kreatiivista toimintaa, ei pysty. Syksyyn tulee enemmän iloisempaa kreatiivista puolta ja innokkuutta ponnistaa mutta myös katselua asian vierestä, valintoja pitäsi tehdä mutta onko täysin tyytyväinen kaikkiin ehtoihin. Asioita tapahtuu ajallaan. Talveen liittyy uusia askelia joissa epäilystä, pelkoja, on päästävä pienten asioiden yli koska siellä on uusi syvempi kehitys suhteen ylläpitoon liittyen. Tämä tulee myöskin johtamaan alussa tyytymättömyyteen johtuen omista ajatuksista, ehkä kuvassa on mustasukkaisuutta tai hyljätyksijäämisen pelkoa mutta se tilanne tulee kääntymään ja kykenet käsittelemään omia tunteitasi myöskin kuin näyttämään ne avoimesti. Tämä mies on odottamisen arvoinen ja tekee osansa juuri nyt että asiat menevät parempaan suuntaan, luottaa siihen että asiat kääntyvät.

• Vanhempi Lady

Kiitos. Kauanko menee kun kaikki on ok -- vuosi kaksi vai mitä näet?Mustasukkaisuus on mielestäni miehenasia nainen ei saa olla mustasukkainen. Vanhan kansan sanonta:) Jos sen oikein ymmärtää! Totta mielestäni

• Vanhempi Lady

up ..... kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      5909
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5413
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3064
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      41
      2203
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2098
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1701
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1687
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1676
    Aihe