Tapasin tässä ulkomaalaisen miehen,joka oli kaikkea sitä mistä olen aina haaveillut,,se oli menoa kertarysäyksellä,pelkkää himoa.Nyt jälkeenpäin kaduttaa että tein sen.Onko tässä joku opetus taustalla?Olen ollut ilman kosketusta ja kontaktia yli kaksi vuotta,,ehkä sekin vaikutti asiaan.Mies tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta...
Kadotus,,,ko?
viety
2
60
Vastaukset
Tässä oli paljon tunnetta mukana mutta myöskin kyvyttömyyttä nähdä eteenpäin ja pelkoa muutoksiin, kuten jo vähän kerroit. Olet hyvin varautunut ettet mene siitä turvallisesta pois helposti ja tämä oli erinomainen tilanne sinulle mennä rajojesi ulkopuolelle. Sinä itse valitset mitä elämässäsi teet ja mikä tuntuu parhaalle jatkossa. Kokemukset ovat avain kehitykseen omassa itsessäsi ja myös rakkaudessa.
- viety
Kiitos,olet niin tarkkanäköinen suhteeni,uskomatonta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315939- 345433
- 293074
- 342454
- 442287
- 372118
- 152108
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391686