Minua aina haukuttiin mielisairaaksi ja narkomaaniksi(selän takana) kaveripiirissäni, joka koostui vain neljästä henkilöstä. Kaiken takana oli se yksi ja ainoa "ystävä", jolle olin aina ollut niin sokean uskollinen.
Myöhemmin paljastui, että kaikilla kolmella oli mielenterveysongelmia ja päihdeongelmia.
Enää en yhtään ihmettele miksi maineeni piti tuhota.
Tälläistä kateus teettää. Ei siihen tarvita kuin yksi kateellinen "ystävä", jolla taito manipuloida muut mukaan ja maine on tuhoon tuomittu.
Eikä häneltä puuttunut mitään. Oli kaunis vaimo ja lapsia. Suuri omakotitalo keskellä metsää ja varakkaat vanhemmat, joilta sai rahaa tiukan paikan tullen. Hän oli erityisen taitava manipuloimaan ja esittämään, mitä luotettavinta tietopankkia omasta mielestään.
Hän oli kaikkivoipa, joka tiesi kaiken. Ja jos ei tiennyt, käänsi kivet ja kannot, että lopulta kuulosti uskottavalta.
Onneksi pääsin hänestä eroon, muuttamalla pois.
Uusia "ystäviä" ei enää ole, mutta kaiken jälkeen en niitä aivan hei kaipaakkaan.
Hyvää, ihanaa ja oikein valoisaa ja lämmintä loppukesää kaikille rehellisille.
Yrittäkää pysyä vahvoina kateellisten edessä! Olette parempia!!
Lämmintä loppukesää!
2
148
Vastaukset
- tommi3
Kateellisen ihmisen edessä kannattaa 'hehkutella' niitä ominaisuuksia joista kyseinen ihminen on kateellinen. Se on puhdasta myrkkyä kateelliselle ja päinvastainen reaktio jonka hän toivoo näkevansä kaiken pilkan ja huonon käytöksen seurauksena.
- triinu
Tuo onkin hyvä idea. Taidanpa kokeilla vastineeksi kaikesta skeidasta, jota olen saanut niskaani :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2476787Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664214Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562332
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https381383Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061