Mitä kodinkoneita kannattaa hankkia, mitkä ovat välttämättömiä hankintoja? Kotoa muuttamassa ja valmiina on kahvinkeitin, leivänpaahdin. Lisäksi elektroniikka laitteista omistan kännykän, Tietokoneen, printterin, radion.
kodinkoneet ja elektroniikka
5
257
Vastaukset
- khyllä
itse muutin juuri omaan kämppään ja mulla on: tv, tietokone kaiuttimet, printteri, mikro, vedenkeitin, kahvinkeitin, leivänpaahdin... niin ja vatkaaja sauvasekoitin... siinäpä sitä yleisimmät mitä tarvitsee... Pyykkikoneen oliisin myös hankkinut jos semmoisen tähän asuntoon saisi.
- jjshfjsjfjduj
Höyrysilitysrauta, sauvasekoitin, kierrevatkain, vedenkeitin, pyykin--ja astianpesukoneet ja tietokone ovat ne tärkeimmät. Meillä on myös täysautomaattinen kahvinkeitin, joka on jo luxusta ja ahkerassa käytössä. Ei jää hukkakahvia, ei kulu suodatinpusseja eikä tule pestäväksi kahvikannua! Makukin on aivan eri, kun kahvi jauhautuu pavuista juuri ennen suodatusta. Vedenkeittimellä lämmitän vettä nopeiten ja se kuluttaa vähemmän sähköä kuin liesi. Nopeuttaa ruokien valmistusta kattilassa ja saa teevettä.
Olen jo perheellinen. Opiskelijana pärjää ilman astianpesukonetta ja pyykinpesukonekin saattaa olla käytettävissä asuntoyhtiössä, mutta omat toki mukavia, jos varallisuus sen sallii tai jos joutuisi maksamaan käyttömaksua yhtiön koneesta.
Nämä vinkit pitemmän tähtäimen hankintoja varten. Leivänpaahdin on sinulla sitä luxusta. Hankkisin myös hyvän paksupohjaisen kattilan ja pinnoitetun paistinpannun. - kdfngkdlkhn
Mikrouuni on tärkeä ainakin itselleni. Melko halpojakin ne on. Et tarvii muuta alkuun, sullahan on jo ihan hyvät vermeet. Mulla on ajan myötä kertynyt laatikkoon kaikenlaista vatkainta ja juipeloa mutta siellä ne vaan lojuu käyttämättöminä edelleen. Ylimääräinen on usein turhaa. Elämää ei pidä rakentaa esineiden varaan.
- Hypervatkain
Ihminen tarvitsee lopulta aika vähän. Jos jonkin esineen puute tuntuu rajoittavan elämää liiaksi, osta se. Älä kuitenkaan rupea hankintoihin pelkästään siltä pohjalta, että joskus voisi mahdollisesti tarvita.
Minulle mikroaaltouuni on ollut kodinkoneista tärkein. Ainakin sillä on eniten käyttöä. - khyuoi
Mikroa voi tulla ikävä, jos olet tottunut sitä käyttämään. Silitysrauta on myös varsin kätevä olla olemassa, verhot näyttävät paremmilta kun niissä ei ole taitteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748