Itsellä on aiemmin ollut sonera fiksu, mutta ostaessasi 4g puhelimen se vaihtui toiseen.een.
Nyt sitten näin kaverin laskun ja siinä fiksu liittymän. Onko fiksu sopiva-liittymä, eli saako sillä Pohjola ja balttia puhelut samalla paketilla, vai sanoinko kaverille väärin
fiksu-liittymä
8
171
Vastaukset
Sonera Sopiva Fiksu. Jep, aivan oikein :)
Oliko laskussa palvelunumeroita ulkomailla? Ne eivät kuulu pakettiin. Vai mitä ihmettelit laskussa?
Selene@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio- fiksusopiva
Juttu oli se, että kaverilla on pari ruotsalaista numeroa ja hän käyttää jotain minulle tuntematonta ulkomaan puheluoperaattoria, niin käskin ottaa sen tunnuksen pois ja korvata se plus-merkillä, niin puhelut ja viestit menee hänen 600 pakettiin. Siksi kysyin liittymän kuuluvan tähän baletti- ja skandihinnoitteluun. Onhan se aika tyhmää maksaa liikaa.
- sonera=kusinenpadka
Lagi påska koko Sonera vittu tv ei toimi eikä kännyn netti, puhelut saatanan pätkisiä,
Mulla on menny monta jaksoo ohi tota mun lempisarjaa
Ihanaa että on opastava ystävä auttamassa vierellä :)
Kaivoin tuolta sivuiltamme linkin esiin, jossa kerrotaa lisää Sopivan ominaisuuksista. Saatko tuon välitettyä ystävällesi nähtäväksi?
http://bit.ly/1Bsrelr
Tarjoama meillä uudistui 2.4.14, jolloin Fiksun tilalle tuli uusia paketteja, muttei se vanhoja mitenkään poistanut :) Sitä vaan ettet ihmettele ettei Fiksua mainita tuossa sivulla.
Selene@SoneraPartio
Töytyy sanoa tuosta asiasta kaverille kun näkee.... Kaveri on aktiivisesti kyselevä ja saa käydä itse päivittämässä liittymänsä SoneraPisteessä jos sille tuntuu. Kaikille kun ei tuo netissä asiointi ole luontevaa, kun netti on mörkö. Itse teen netissä kaikkea, mutta en aivan ole saanut häntä vakuutettua tästä.
Itselläni on 1/14 päivitetty SopivaSuuremmoimen, jossa on 1000min, 10000viestiä ja 10GT dataa, mikä riittäää kyllä omassa käytössä enemmän kuin suuremmoisesti.- fiksusopiva
1000 puhetta ja viestiä. Ei sentään 10000 hups!
fiksusopiva kirjoitti:
1000 puhetta ja viestiä. Ei sentään 10000 hups!
:D "pieni ero" yhdellä nollalla.
Olet oikeassa, kaikki eivät pidä netissä asioimisessa. Onneksi löytyy näitä yhteydenottokanavia mukavasti, jokaiselle omansa.
Huomasitko, että Omilla Sivuilla löytyy tätä nykyä myös meidän oma Chat-palvelu?
Kun kirjoutuu Soneran Omille Sivuille (http://bit.ly/1jADsgD) Sonera Tunnuksilla, löytyy yläpalkista kohta "Kysy meiltä". Siellä se chatti on :)
Selene@SoneraPartio
sonerapartio kirjoitti:
:D "pieni ero" yhdellä nollalla.
Olet oikeassa, kaikki eivät pidä netissä asioimisessa. Onneksi löytyy näitä yhteydenottokanavia mukavasti, jokaiselle omansa.
Huomasitko, että Omilla Sivuilla löytyy tätä nykyä myös meidän oma Chat-palvelu?
Kun kirjoutuu Soneran Omille Sivuille (http://bit.ly/1jADsgD) Sonera Tunnuksilla, löytyy yläpalkista kohta "Kysy meiltä". Siellä se chatti on :)
Selene@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartioMä olen itse kerran jättänyt soneran soittopyynnön sivulla olleen ajanvarausjärjestelmän kautta. Kun osaa kertoa omilla sivuilla oman ongelmansa riittävän hyvin, niin oikeanlainen ihminen ottaa yhteyttä paikallinen dealer ei aina pysty samaan omalla käyntihetkellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748