Elikkä vahaan itse alapäätäni mutta ongelma on että karvatupet alkavat vuotamaan verta, (:DD onko tämä normaalia?), ja niistä tulee sellaisia rumia punaisia näppylöitä. Voiko tälle tehdä mitään? Onko minulla muka väärä tekniikka vai olisiko sama lopputulos ammattilaisellakin? Sheivaamisessa myös punaiset karvatupet...
punaiset karvatupet
2
232
Vastaukset
- sheivaaja
Mulla sama ongelma ku sheivaan. Mutta veetin vahaliuskat ei oo mulla toiminu eikä oo rahaa ammattilaisellakaan käydä. Eli pakko kai sheivata ja kärsiä punasista pilkuista :/
- rehotusta
Hommatkaa miehien parranajon jälkeiseen voiteluun tarkoitettua geeliä/voidetta. Ei siis partavettä, vaan after shave-geeliä. Pitäs löytyä lähes hajuttomiakin vaihtoehtoja, ettei tarvi haista miehelle. En tiedä onko naisille tehtyjä olemassa. Itse en enää viitsi ajaa kun kainaloita ja sääret hoidan liuskilla. Alapää saa rehottaa, onneks on monenmoisia uimahousuja olemassa. Loreal tai nivea tms. ei paljon maksa ja riittää moneen ajoon. Tohon veren vuotamiseen voisi kokeilla ihan puhdistusainetta ja sit se geeli, suosittelen varovaista levitystä ainakin alkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777