Keeway ei kiihdy lämpimänä ja pätkii

vald...ooee

eli mulla olis keeway matrix 2010 varustettuna 70cc airsalilla, tehcnigas teharilla ja 21mm kaasuttimella, kylmänä kiihtyy pari kertaa kuin unelma mutta vauhti tössää 40 kmh ja yrittää kiihtyä mutta pätkii ihan hullusti, ylämäkeen ei jaksa kiertää vaan kierrokset junnaa samassa kohtaa.... loivaan alamäkeen lähtee hiljalleen kiihtymään ja kulkee 50-55 ja täys kaasulla booaa ja pätkii jä kuuluu semmonen rätinä niinkun joku johto rätisis. ja vielä lisäks kun valot on päällä se niinkun "rajottaa" nopeutta eli rupee pätkimään vielä enemmän, mutta kun ottaa valot pois niin kulkee hiukan paremmin....mikä vois olla vikana?

3

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarret

ookko poistanu kotelosta prikan? se pois ekana ja sit penkin alla tai jossain on rajottimia,peräpäässä kolmenjohdon kotelossa pinkijohto katkase se mut laita samalla on/off kytkin siihen,se on kierroksenrajotin, mie ostin aika vasta matrix-12,kulki aivan vakiona n.46,sit otinisomman prikan pois ja nyt yli 60 :) parinviikon sisälä siinä on 60cc-tai 70cc,tehoputki,kaasari,ilmanpoistin ja muuta pikkusta ,kjäh kjäh.

• jarret

mistä sais hyvän ja hintaan nähen halvan viripaketin.oisko kellään käytettynä mitään osia? koppa mul on sportilla ja ens viikolla tehari ja jännitteensäädin mut se tuskin vaikuttaa,tehari kyl vaikuttaa :)

• jogunem

Saa varmaan liikaa bensaa. Laita pienempi pääsuutin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      5999
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5483
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3094
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2474
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2347
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2128
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2108
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1697
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1696
    Aihe