En keksinyt parempaakaan palstaa kysymykselleni niin pistänpä tänne.
Minkä arvoista lystiä on manuaalivaihdelaatikon muuttaminen automaatiksi? Tiedän, kallista, mutta jos jollain olisi heittää jotain suuntaa-antavaa euromäärää?
Minulla on Clio, vm 2008, turbokoneella. Olen kiinnostunut pienimuotoisesta autoni muokkaamisesta, ei överiksi vaan hiukan. Juuri tummennutin takalasitkin, tuli vähän raflaavuutta kehiin. En nyt ole mitään kalliita juttuja tekemässä, kunhan pyörittelen eri vaihtoehtoja. Musavehkeitä olen myös miettinyt.
En kaipaa kommentteja tyyliin: älä nyt clioon.... älä nyt tollaseen paskaan laita rahaa... älä nyt noin halpaan autoon... Eikä muitakaan vastaavia kommentteja relluvihaajilta kiitos. Vaan kysymykseeni vastauksia. Kiitos asiallisista sellaisista!
Manuaali automaatiksi?
6
180
Vastaukset
- 45dsf435ew
Heittona lähes kaksi kertaa autosi arvon eli 10ke ylöspäin.
- vaiha koko auto
Ootko blondi 31vee
- Clionainen31
31 kyllä mutta en blondi, kiitos vaan älykkyysvihjailuista. Ja enkä autoa vaihda kun ei ole syytä, hyvin on palvellut.
- uutena
Clionainen31 kirjoitti:
31 kyllä mutta en blondi, kiitos vaan älykkyysvihjailuista. Ja enkä autoa vaihda kun ei ole syytä, hyvin on palvellut.
Tuossa olisi Renault Clio TCe 120 EDC-aut Navi Style ECO2 120HV 120G/KM 6-v 19 690 €
- ovisena!!!
uutena kirjoitti:
Tuossa olisi Renault Clio TCe 120 EDC-aut Navi Style ECO2 120HV 120G/KM 6-v 19 690 €
ja tietty 5-
- Rane +•••
Laita solenoidi yksikkö. Vaihtaa ihan yhtä hyvin ja pehmeesti kuin perinteiset. Eikä edes maksa paljoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777