Onko kukaan käynyt Al Ainin kaupungissa UAE:ssa? Olisi tarkoitus lentää Dubaihin ja sieltä pari tuntia taksilla perille. Kokemuksia ensikertalaiselle?
Taksit käsittääkseni uusia, ilmastoituja ja ei maksa muutamaa kymmentä euroa enempää noinkaan pitkällä matkalla?
Al Ain, Emiraatit ja Dubain taksit
5
861
Vastaukset
- jussi
Takseista sen verran, että ihan hyviä olivat. Tollasia keskikokoisia uudehkoja Toyotia jne. Dubaissa taksimatkat maksoivat 2-3 euroa.(11-14 dirhamia) Lähtömaksu oli 3 dirhamia päivällä ja 3,5 yöllä. ( siis mittaritakseja) Pidemmän matkan hinnan voi varmaan neuvotella lähtiessä.
- taseista
Siellä on kahdenlaisia.
Kaupungin Dubai Transport Companyn
kermanvärisiä uudehkoja mittarilla
varustettuja luotettavia.
Ja sitten paljon yksityisiä kaikenvärisiä
vanhoilla romuilla ajavia häsläreitä jotka
on aina hukassa ja ilman mittaria kusevat
silmään. Kerrankin yksi rastafari oli ihan
sekaisin ja lähti viemään moottoritielle
Abu Dhabin suuntaan vaikka piti mennä
ihan helposti löydettävään paikkaan ;)
Ajo on halpaa mutta ei sinne Al Ainiin
kyllä ihan muutamalla kympillä pääse. - takseista
taseista kirjoitti:
Siellä on kahdenlaisia.
kyllä ihan muutamalla kympillä pääse.Ei Al Ainissa kyllä mitään ihmeellistä ole.
Olen pari kertaa ajanut läpi kun olen kierrellyt
kaikissa emiirikunnissa vuokra-autolla. - jussi
taseista kirjoitti:
Siellä on kahdenlaisia.
kyllä ihan muutamalla kympillä pääse.Olen minäkin kuullut niistä vähemmän luotettavista takseista, mutta unohdin mainita, kun jostain kumman syystä meile ei koskaan ole kyytiään tarjonneet muut kuin ne kermanvalkoiset jonka kuskeilla on sellaset raidalliset paidat.
Ei siis ole kokemustakaan muista. Nämä ainkain olivat luotettavia.
- omout1234
Dubaissa ei ole enää kuppasia takseja. Enkä ymmärrä miksi on mennyt niihin kun joka nurkalla uusia virallisia. Al Ainissa on yksi nähtävyys. Se 1300 m korkea vuori. Mahtavat näkymät huipulta. Ennemmin menisin Omanin puolelle joko Hormizin salmeen tai Intian valtameren puolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758