Olen katsellut youtubesta "contouring" meikkivideoita ja kokeillut luoda varjostuksia kasvoilleni aurinkopuuterilla. Aurinkopuuteri vaan tuntuu ainakin minulle olevan väärä tuohon käyttötarkoitukseen ja kyselisinkin vinkkejä mistä saisin ostettua ns contouring kittejä tai vastaavia :) mielelläni kuulisin myös kokemuksia tuotteista! Opiskelijabudjetilla ei kovin ole varaa maksaa meikeistä joten edullisia (ja mielellään suomalaisista liikkeistä/nettikaupoista) saatavia meikkejä etsisin :)
Varjostusten luominen kasvoille
2
120
Vastaukset
- kokeilunhaluinen
Ainiin tosiaan en kokenut aurinkopuuterin soveltuvan esimerkiksi nenän varjostamiseen jota lähinnä haluaisin varjostaa..
- leeeq
Aurinkopuuterilla luodaan kasvoille auringonoton kaltaista ruskettunutta ilmettä ja ns. väriä kasvoille. Varjostukset ovat asia erikseen. Itse olen pitänyt Make up storen "Smog"-luomiväristä varjostustarkoitukseen (vaikka se onkin lähtökohtaisesti luomille tarkoitettu). Siinä ei ole aurinkopuutereiden oranssista sävyä, vaan se on kylmänruskea sävy. Juuri nenän varjostukseen tämä on sopiva sävy (kevyellä kädellä käytettynä.)
Myöskin Pretty.fi-sivuilla myytävällä tosi edullisella Elf-merkillä on http://www.pretty.fi/valmistajat/e-l-f/e-l-f-studio-contouring-blush-bronzing-powder-st-lucia-poskipuna-ja-aurinkopuuteri.html#.VAnQ2GPN7w0
tosi kiva varjostus/poskipuna duo hintaan 6,49 €. Hinta/laatusuhteeltaan se on tosi hyvä ja kokeilemisen arvoinen.
Toisia tosi hyviä tuotteita ovat myös TheBalmin "Bahama Mama"=tummempi&edullisempi ja Benefitin "Hoola"=vaaleampi ja luonnollinen. Nuo pitää kyllä tilata esim. feelunique.comista tai lookfantastic.comista.
Contouring-käsitteeseen liittyy oleellisesti valot ja varjot. Silmän sisänurkkaa, kulmaluuta, poskipäitä ja nenänvartta amorinkaarta voi korostaa ja antaa niille valoa ihan vaalealla shimmerluomivärillä tai esim. H&M:n highlighter-puuterilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336984- 386404
- 293494
- 452980
- 342714
- 152408
- 372198
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481937En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797