Minulla ei ole koskaan ollut anoppia. Hän on kuollut jo kauan ennen kuin olemme mieheni kanssa alkaneet seurustelemaan. En tiedä onko se hyvä vai huono asia. Olisin joskus halunnut itselleni anopin. Olen kuullut niin paljon näitä anoppi juttuja, useimmiten negatiivisia. Mutta tunnen kyllä ihanan oloisiakin anoppeja, siis toisten anoppeja.
Ei ole anoppia
Anopiton
2
159
Vastaukset
- surusilmä
Olet onnekas.
- kissanminttu14
Niin se on sääli. Mutta muista että jonain päivänä ehkä sinusta tulee anoppi. Toivon silloin että sinulla on heihin hyvät ja lämpimät välit.
Itsellä oli anoppiini todella lämpimät välit. Jopa lämpimämmät kuin omaan äitiini. Nyt olen itse anoppi ja rakastan miniääni. Hän on meille kuin tytär. Välimme ovat todella lämpimät ja hyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337004- 386434
- 293514
- 453010
- 342714
- 152408
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481947En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807