Etuvetoisella olen pitkän lenkin heittänyt ja olipa hauska ja ajamisen iloa tuottava . Meni hyvin mutkstiellä ja motarillakin mutta voima puuttui nopeudenmuutoksiin. Tulisipa 4wd malliin 1,6 kone ja 1000 hintaa vain lisää 1,2 4wd verrattuna, no saahan sitä toivoa.
4x4 swift uusi kiva auto
4
206
Vastaukset
- SX4 mies
Eipä tule 1.6 konetta, kun 1.6 koneella on myynnissä SX4.
- 1,6
kylläpä sx-4 mies punnersi älykkään vastauksen...heheheeheeheehee
- Crossia.
Minä muovipohja hörhö se taas punnersin kantelun ylläpidolle tuostakin. Kouluajoillaan jo olin kantelupukki ja sitten välkällä otin pataan. Nyt aikuisena laskut maksamati ja s crossista haaveilen. Kyllä nyt menee lämpimät housuun mulla tuttuun tapaan, heh heh buahahahaahh.
- Suzukinisti
En tiedä 4WD:stä, mutta etuvetoisessa samalla koneella on kyllä voimaa ja poikkeuksellisen paljon tämänkokoiseen vapaastihengittävään koneeseen! Joissakin toisenmerkkisissä on samankokoisella koneella esim. 69 tai jotai 70 heppaa, mutta Suzukissa 94!!!
Isompia koneita on Swiftissä maailmalla, mutta ei varmaankaan Suomeen tule. Sport-malli on sitten tosiaan eri juttu, sitä saatiin meillekin viiveellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337144- 396625
- 293614
- 453130
- 342784
- 162572
- 372198
- 162116
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341870