Oon syntynyt 27.8 mikä mun oikee horoskooppi
Mikä mun oikee horoskooppi
6
283
Vastaukset
- rakkaus on suurin
Miten määrittelet, että joku on Neitsytsyntyinen?
Neitsytsyntyinen on yleensä ihminen, joka ei ole harrastanut seksiä.
Eli kaikki me olemme Neitsytsyntyisiä jo lapsesta alkaen.
B) Neitsytsyntyinen voi olla siis toki henkilö, joka on horoskoopiltaan Jousimies.
C)Neitsyen tähtimerkissä syntynyt henkilö on asia erikseen kuin Neitsytsyntyinen.- hay
ei väärin neitsyt
- eiateismia
Mikä ihmeen "oikee"? Jos tuo on neitsyt, kuten tuo eräs väittää, niin ok, mutta mikä vuosi olet syntynyt? Luonne määräytyy myös vuoden mukaan (nk. kiin. horoskooppi), entä mikä on syntymäkellonaikasi? Se määrittää mm. nousevan merkin kumpaankin luonteeseen.
- .sunflower.
Neitsyt olet. :)
- tietäjä
olet neitsyt
- virnistysss
27.8.1975 klo 14:32 EET on aurinko leijonan tähtikuviossa . Tuolla hetkellä kuu on Oinaassa. Tämä siis todellinen tilanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777