Moi, alan kirjoittaa blogia ja nyt pitäis nimi keksiä! Oon miettinyt nimeä jo pitkään mutta minkäänlaiseen lopputulokseen en oo päässyt! :/ Joten pliis auttakaa mua :D
Oon siis 15v tyttö ja haluaisin englanninkielisen nimen mun blogille.
Haluaisin nimeen sisältyvän mm. sanoja: shadow, amnesia, rainbow, diamond...
Riittää jos keksit nimen jossa on vaikka vain yks noista sanoista, saa tietty ehdottaa muunlaisiakin nimiä, mutta itse haluisin joidenkin noista sanoista liittyvän siihen :) kiinnostuksen kohteita ovat eläimet, valokuvaus ja musiikki. (nimi saa liittyä myös kiinnostuksen kohteisiin)
Kiitti etukäteen jos autatte mua! :D ^^
Blogille nimi!
1
92
Vastaukset
Kuka tahansa voisi noita ehdottamiasi sanoja järjestelemällä saada vaikka sellaisia vaihtoehtoja kuin "Shadow Rainbow" tai "Diamond Amnesia" jne. Ehkäpä voisit lähteä siitä, mitä haluat blogisi nimellä viestittää? Kertooko se esimerkiksi jotakin blogisi kirjoituksista tai kenties itsestäsi? Vai onko se kenties täysin riippumaton sen kaltaisista asioista?
Voisit myös pohtia, minkä vuoksi haluaisit käyttää juuri noita sanoja blogisi nimessä ja mitä ne itsellesi merkitsevät. Epäilen että kukaan ulkopuolinen henkilö osaisi valita blogillesi parempaa nimeä kuin sinä itse, mikäli valitset haluamasi nimen huolella. Enkä näe estettä sillekään että vaihtaisit nimeä jälkikäteen mikäli mieleesi tulisi jokin parempi nimi myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757