Mulla kävi niin ihana tuuri ,että nainen joka möi meidän omakotitalon täällä Kuopiossa nappasi samalla myös mun miehen. Oli niin ystävää mun kanssa, mut kaikki oli suuniteltu jo miehen kanssa etukäteen! Olkaa varuilaan. Näit' epätoivoisia naisia piisaa. Hän oli pitkän linjan konkari ja mokas nyt täysin. Vai mitä Soili L ?;))) P
Kansii katsoo kenet pyytää myymään asuntoa
anita9
2
168
Vastaukset
- Luki.
Tämmönen sillä on mainos johon viittasitkin
"Oman kodin ostaminen on ihmiselle suurin ja tärkein hankinta. Vankalla kokemuksella, aktiivisuudella, aidolla innolla ja ilolla teen kiinteistönvälittäjän työtäni ja se takaa asiakkailleni onnistuneet asuntokaupat. Ota yhteyttä, tehdään hyvät asuntokaupat!"
Joku siinä tosiaan on onnistunut. - vai harmittaako?
Kaksi kärpästä yhdellä iskulla? No, sulla tosiaan kävi tuuri :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336364- 355863
- 293284
- 452690
- 342594
- 152258
- 372148
- 161956
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401799En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747