Oisko joku niin ystävällinen miten tuon ko. laitteen saa wi-fi.ksi. Kaapelilla se kyä toimii, mutta ilman kaapelia ei.
Koitin toisella "mokkulalla" niin kone löysi heti sen kanssa. Syötin vain tunnukset ja voilaa.
Mie oon resetoinut, lukenut pikaopaan ja kaikkee. Mutta ei kun ei
Huawei e5172
6
303
Vastaukset
- Moro Aldo
Doh, tuon mukhaan mie olen yrittänyt mutta, mutta. Mie heiän väyhlään tuon mielipahan.
Kiitos Vapunen - Aldo Moro
Mut voisko olla, sellai juttu kun yritän sitä suojausavainta laittaa, eikä tämä härpäke hyväksy sitä. Tässä koneessa oli kauhean vanha mokkula. Poistin kyllä ne vanhat tiedot, mut voisko viel olla jotain "jäämiä" tuost vanhasta mokkulasta ja nyt ne menee ehken jotekin ristiin. Millais mie oisin varma, et kaikki vanhan mokkulan tiedot on viimeistä pistettä myöten pois.Gleanerillä mie en anakhan löydä positettavia ohjelmia tms.
- ioauery
""""""Mut voisko olla, sellai juttu kun yritän sitä suojausavainta laittaa, eikä tämä härpäke hyväksy sitä. Tässä koneessa oli kauhean vanha mokkula. Poistin kyllä ne vanhat tiedot, mut voisko viel olla jotain "jäämiä" tuost vanhasta mokkulasta ja nyt ne menee ehken jotekin ristiin. Millais mie oisin varma, et kaikki vanhan mokkulan tiedot on viimeistä pistettä myöten pois.Gleanerillä mie en anakhan löydä positettavia ohjelmia tms.
Oisko joku niin ystävällinen miten tuon ko. laitteen saa wi-fi.ksi. Kaapelilla se kyä toimii, mutta ilman kaapelia ei.
Koitin toisella "mokkulalla" niin kone löysi heti sen kanssa. Syötin vain tunnukset ja voilaa.
Mie oon resetoinut, lukenut pikaopaan ja kaikkee. Mutta ei kun ei """"""
Näitä sun juttuja ei ole helppo tulkita, minä en ymmärrä yhtään mitään, vaikka olen käyttänyt tietokoneita VIC-20 lähtien. Ei millään pahalla. - Aldo Moro
Joo ei mitään. Tää tauti kun on, niin ei osaa enää kirjoittaa. Sori, en minä enää kysele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336364- 355863
- 293284
- 452690
- 342594
- 152258
- 372148
- 161956
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401799En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747