Heippa! Olen 13v maahanmuuttaja. Oon asunu suomes jtn 9v. Yhtäkkiä vanhempani päättivät, että muuttaisimme takaisin kotimaahani kertomatta mulle. Yhtenä päivänä tulin koulusta ja mun piti pakata. Noh.. Nyt olen täällä enkä pääse pois. En pysty käymään koulua koska en osaa lukea näitä ihme kirjaimia, enkä pysty käymään töissä, sillä olen liian nuori. Minulla on vain yksi asia jota rakastan todella paljon elämässäni. Ne ovat kirjat. Voin ostaa kirjoja E-kirjoista, mutta vanhempani eivät anna siihen luvan. He haluaavat, että unohdan suomen ja suomenkielen. Pyytäisin lahjoituksia, niinku lahjakortteja jotta pystyn ostamaan kirjoja. Olisin tosi kiitollinen. Yksi euronkin riittäisi. Pystyisinkö joku auttaa? Sähköpostini on bethe5776@gmail.com
Kiitoksia kaikille auttajille!
Apua..pliis
Bethe1
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337244- 396725
- 293674
- 453160
- 342814
- 162602
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341950