Kuvaile tyypillinen suomalainen.
KUVAILE TYYPILLINEN SUOMALAINEN
2
135
Vastaukset
- seipäänniellyt
Ns mörkö. Ei juuri puhu ongelmistaan vaan pitää kaiken sisällään, keskustelu yleensäkin pintapuolista eikä valittaa saa vaikka syytä olisi, syö mielummin ahdistuspillereitä.
Työssään tosikko ja pitää pakkovääntöä sekä ahkeruutta päämääränä. Jos ei em täytä potee huonoa omaatuntoa. Syyttää muita virheistä jos vain voi ja ottaa kunnian itselleen jos mahdollista. Esittää muiden ideat ominaan. Luulee olevansa korvaamaton.
Viinan juominen on kunniakasta, raittius hienohelmaista ja halveksuttavaa. Auto on pyhä lehmä ja sillä pädetään. Salaa katsoo verotiedot sekä tuntee riemua ja kateutta em asiasta. Kliseisesti tekee kaiken itse niin hyvässä kuin pahassa.
Pelkää ulkomaalaisa ja maahanmuuttajia eikä puhu kieliä vaikka osaisi, hävettää jos kuitenkin tekee lausumis tai kielioppivirheen. Alemmuuskompleksi vaivaa vaikka sitä peitellään mölyämällä. Ei sano päivää tai tervehdi. Ei tunne sanaa Kiitos ja Ole hyvä.- yks voan
Tuohon ei ole paljon lisäämistä.paitsi että anteeksi jos oon olemassa ja sori jos oon syntynyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316119- 345633
- 293154
- 342514
- 442457
- 152198
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707