Vain elämää ja ylimielinen Jenni

Parvekkeella nukkuja

Jenni vartiainen on kaunis, mutta todell ylimielisen oloinen. Mitä mieltä olet itse? Sana vapaa.

12

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • upea nainen

Olen tavannut Jennin muutaman kerran keikan jälkeen. EI OLE ylimielinen vaan harvinaisen ystävällinen, huumorintajuinen, lämmin ja fanit huomioon ottava tyyppi. Ja jalat maassa. En tajua mistä olet tuollasen kuvan saanut? Ehkä siitä ettei Jenni ole koko ajan suuna päänä sönköttämässä jotain liibalaabaa vaan pitää tiukasti yksityiselämästään kiinni ja lämpenee hitaasti vieraassa seurassa.

• No enpä tiiä

Jaa? En kyllä ole tuollaista huomannut. Ainakin keikoilla ja haastatteluissa on tosi mukavan oloinen henkilö. En ole itse Jennin kanssa jutellut.

Mistä sinä tuollaisen päätelmän teit? Millä perusteella Jenni on ylimielinen?

• sitähänseon

Kateellinen taitaapi olla tuo ketjunaloittaja ainoastaan...

• Meeh. ääh

En minä ainakaan ole mitään ylimielisyyttä huomannut. Mutta en ole kyllä huomannut että se olisi kauniskaan.

• upee daami

Sinä nyt et taida huomata yhtäs mittään. Sanosin ettei ole Jenni ylimielinen vaan täsmälleen päinvastoin. Ja livenä läheltä katottuna järjettömän kaunis nainen!

• Parvekkeella nukkuja

En omasta mielestä ole kateellinen Jennille. Kuten sanoin kaunis nainen! Lisäksi tykkään hänen musiikistaan. Minulle tuli jollain tapaa sellainen ylimielinen ensivaikutelma Jennistä, kun katsoin ohjelman VE. Ehkä jopa vähän petyin. En ole koskaan ennen nähnyt Jenniä muissa, kuin musavideoissa jne.

• Seliselittäjä

No selittäisit nyt edes vähän että millä perusteella hän on ylimielinen.

• rertretter

Ei niinkään ylimielinen, vaan ehkä alussa näytti että hieman vaivaantunut, uudessa tilanteessa. Näin voi käydä kenelle tahansa.

• hillevi00

kaverin kanssa ollaan puhuttu tosta kanssa! vain elämää -sarjassa on sellaisia hyvin pieniä juttuja: joku katse, epäaidolta kuulostava nauru ja ei niinkään sanamuodot, mutta sanojen painotukset. voi ihan hyvin olla että ollaan tulkittu olemattomia asioita, mutta tämmönen fiilis mulla on tullu kanssa.

esim siinä veskun osassa meni jotenki näin "ihanaa kun _minä_ saan kruunata ämän illan" tai jotenkin noin. siis jos asiaan alkaa kiinnittää huomiota niin luulen että monille tulis vähä tommonen fiilis.

• jiiob

Joo se liittyy siihen kun jenni on ollut aina hyvä, ykkös sijoja saanut, halunnut olla paras (kilpailu vietti) .. kalliit harrastukset; taitoluistelu, kielikursseja, laulutunteja & musiikkia. Saanut ylistävää palautetta. Tottunut siihen hyvään palautteeseen ja hyvä onkin Ollut. Lukio muutti kaiken; huomio ei keskittynyt häneen ja oli satoja muitakin hyviä jollei parempia. Koki jäävänsä varjoon.. tuntee surua ja masennusta. Oli paras mutta ei enää. Opettajat on kiittämättömiä. Tämä häntä vituttaa ja jenni sanookin paulalle että hyvin sait sen vitutuksen!!! Hän ei halua kertoa tunteitaan ääneen ettei loukkaa. Kuvissa katselee jalkojaan..kuten biisissä kerrotaan. Se avaa hyvin.. kyllä tuo on ylimielistä..

• toteemi kertokoon
        jiiob kirjoitti:

Joo se liittyy siihen kun jenni on ollut aina hyvä, ykkös sijoja saanut, halunnut olla paras (kilpailu vietti) .. kalliit harrastukset; taitoluistelu, kielikursseja, laulutunteja & musiikkia. Saanut ylistävää palautetta. Tottunut siihen hyvään palautteeseen ja hyvä onkin Ollut. Lukio muutti kaiken; huomio ei keskittynyt häneen ja oli satoja muitakin hyviä jollei parempia. Koki jäävänsä varjoon.. tuntee surua ja masennusta. Oli paras mutta ei enää. Opettajat on kiittämättömiä. Tämä häntä vituttaa ja jenni sanookin paulalle että hyvin sait sen vitutuksen!!! Hän ei halua kertoa tunteitaan ääneen ettei loukkaa. Kuvissa katselee jalkojaan..kuten biisissä kerrotaan. Se avaa hyvin.. kyllä tuo on ylimielistä..

Hyvin avasit kappaleen taustaa. Jenni itse ei halunnut sitä avata ja jos hän mieluummin verhoutuu kappaleen taakse,ihan ok.
        Tämä on yksi tapa selvitellä elämän karikoita,että ei puhu avoimesti vaan työstää sen esim.laulamalla tai soittamalla tai maalaamalla.
        Joku voi nähdä sen ylpeytenä,mutta itse näen sen mystisyytenä.Itse pidän tämänlaatuisesta toimintatavasta.

• liirumlaarum--

Ei minusta lainkaan ylimielinen, ennemminki ujo ja vetäytyvä kuin ylimielinen, hans välimäki, hän on ylimielinen paska eikä hänen entisen ravintolan tarjoilijattaret olleet yhtään sen parempia.
      Jenni on mahtava laulaja ja minä keskittyisin vain hyvään musiikkiin.
      Ei kenenkään yskityiselämä kuulu toiselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      162
      4113
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2403
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2131
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1292
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1250
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1139
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1102
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      100
      908
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      830
    Aihe