Minä olen Se Avarakatseinen ryssän vihaaja ja sotakiihkoilija ja

Minä olen Se Avaraka

Minä olen Se Avarakatseinen ryssän vihaaja ja sotakiihkoilija ja olen spermassani, kun kuulen sanan Hornetti ja Nato. Olen myös tullut homokaapistani, kun näyttelin 40 vuotta muka hetskua. Nyt oon siis homoinen Se Avara ja kaikki pallit ovat mielessäni.

27

157

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan ne molemmat re

Onhan ne molemmat rekisteröityneet Tom of Finlandin seuraan Se Avara ja EmakkoPoikakin!
      Emakko lisäksi Suomen kuseskelijat ry:n varapuheenjohtaja ja Avara vielä Panemme lampaita ry rahastonhoitaja

• on on

on

• dsfdfsdsadsfadfa

dfsfdasfdsadafdadsfaadfas

• Minä olen Se Avaraka

Minä olen Se Avarakatseinen ryssän vihaaja ja sotakiihkoilija ja olen spermassani, kun kuulen sanan Hornetti ja Nato. Olen myös tullut homokaapistani, kun näyttelin 40 vuotta muka hetskua. Nyt oon siis homoinen Se Avara ja kaikki pallit ovat mielessäni.

• Ylläpidon kannalta

Ylläpidon kannattaa olla niistä kirjoituksista varovainen. Ne voidaan kaikki toimittaa eteenpäin mietittäväksi vaikka valtiovierailun agendalle!

• puolueeton 1

Mikä "Ylläpito".Kaikki nämä kirjoitukset ovat saman "Almamedian hallituksen kontrollin alla".T-reen A-lehden ylläpito on täysin sananvapauden vastainen.Toimisto-pomo potkii blogeista ulos kaikki "asiakirjoittajat",yksi toisensa perään."VITUN hankaaminen" hyväksytään normaalina Suomenkielen ilmaisuna,mutta Malesian matkustajakoneen MH-370 -MH-17 uhrien maininta johtaa pysyvään porttikieltoon blogeista.Vaikeaa uskoa sananvapauden alaspainamiseen, entisessä "Suomessa" ???

• puolueeton 1

Onpas kamalaa luettavaa.Kovin on Suomalaisen "moraali" pudonnut alas viimeisten vuosikymmenien aikana.Ulkomailla matkatessa ei enää kehtaa myöntää olevansa Suomalainen.Maineemme on putoamassa jyrkästi,maailman-politiikassakin.Ennen olimme puolueettomia,mutta nyt Stubbin johdolla nuoleskellaan jenkkien "perälautaa".

• iiiiui

evakko on evakko vaikka................... paistais

• Munsalasta

Kunhan vain nauran tälle menolle!

• ;-)

Ole vain spermassasi, ryssä.

• 2151

132154531354864

• hbhnfgh

gfbhghj,kj,k

• sffadsfdsfdsafdsafds

Ei meillä mitään kartanoa ollut, mutta Suomi maksoi kun ruikutimme. Haaa haaaa tyhmät länsisuomaiset torvelot!

• tttyuuyj

vfedfretrtyttyhy

• yuuyjujii

olet surkimus!

• aafafdsdsadsdfs

sfdsfafdsfasdfsdafasfaaf

• iuuiouioilöpo

Oletko myös kusipää?

• 203

121616516513231162300303

• afafdaewew

Saat sontaa, jos on puutetta täältä

• 0321654684

103133210320,03212

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

• ereqrwrqreqwqr

rewrrereqqrewrewrewqwqreqrer

• cxvcczxzcxcvc 13.1.2

cxvcczxzcxcvc 13.1.2015 09:22

zvcczvcvcvzzvvzvcvcvcvczvv

cvcxzvzvvcvczxvcx 13.1.2015 09:23

vczvvczvvcvczvczcvvcvcv

vcvccv 13.1.2015 09:23

cccvcvzvcvzcvvczvzcvvcvcvzcvzvc

ewqrerwrewerwrew 12.1.2015 16:54

weqrrrrqrrqrqrr

ereqrwrqreqwqr 12.1.2015 16:54

rewrrereqqrewrewrewqwqreqrer

erwqreqewqrrewq 12.1.2015 16:55

rqwrqrwrrqrerreqrre

rqerqrqreqw 12.1.2015 16:55

rqrreqqwerewerwqqrwqwrrewrqe

• biiipaaaalaluubaaaa

biiipaaaalaluubaaaa siismaipeipi

• 443q2

sdfaffdfaare353544

• Eikö olekaan stallar

Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari?

• Anonyymi

Mitähän viinan puolikasta on taas kokeiltu? Jotain muutakin seassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      27
      4387
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      260
      3744
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2114
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1736
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1502
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1439
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      411
      1348
    8. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      434
      1265
    9. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1229
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    Aihe