Kodinmuutot.fi -sivuston tarjoukset

AloitaUusiKeskustelu

Olen tässä pidemmän aikaa ihmetellyt noita yrityksiä jotka Kodinmuutot.fi -sivustolla noita tarjouksia jättävät. Taitaa heille olla kaikkein tärkeintä kun vain saa ajella ympäri Suomea koska noista hinnoista ei taida kauheasti jäädä rahaa omaan taskuun. Jotkut tarjouksista ovat suoraan sanoen niin idioottimaisia että oikein hirvittää...

"Soita minulle, teen varmasti halvemman tarjouksen kuin muut."

Onkohan näillä yrityksillä yleensäkin liikenneluvat yms. kunnossa?

4

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halvin ei ole paras.net

Kyllä siellä jotkut osaa ihan oikeitakin hintoja pyytää mutta ihmisethän valitsee sen halvimman...

• Aurinkomuutto

Tuskin mitään yhteiskunnallisia velvoitteita suorittavat ko. sivuston "yrittäjät". Kokeile vaikka www.muuttopaikka.fi. Ei löydy feikkejä sieltä.

• Kilpailutamuuttopalvelu
    • Varoufakis

Kyllähän noilla halvemmillakin hinnoilla pärjää, kun ei tilitä alveja, ei maksa työnantajamaksuja (ei tietenkään kun, käyttää pimeää työvoimaa) eikä maksa veroja vaan työntää rahat suoraa omaan taskuun. Jos tarkastelet tarjoajien taustoja, suurin osa ei kuulu ennakkoperintärekisteriin (tarkoittaa käytännössä sitä, että asiakkaan tulisi pidättää maksamastaan summasta 60% veroa ja tilittää se valtiolle), ei työantajarekisteriin (tarkoittaa käytännössä sitä, että työväki tekee töitä pimeästi) eikä arvolisäverovelvollisten rekisteriin (eli alv päätyy toiminnan katteeksi tekijän pussiin). Joukossa on myös oikeita asiansa hoitavia yrittäjiä, jotka tekevät vielä hyvää työtä, joten minkä ihmeen takia pitää tilata palvelu joltain talousrikolliselta muutaman kympin, tai parhaassa tapauksessa satasen säästön takia?
      Jos muuttopalvelutkin olisivat kotitalousvähennyksen piirissä, verottaja kitkisi nämäkin huithapelit pois markkinoilta. Enkä asiakkaana edes osaisi kaivata heidän peräänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6224
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5723
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3224
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2554
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2540
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2218
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1749
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      13
      1735
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe