Moro, mun kaveri joka on 19v haluais aloittaa kitaran soiton mutta on omasta mielestään muka liian vanha aloittaan, kaverini ei ole koskaan soittanu mitään instrumenttia muaalla kuin koulun musan tunneilla. Sitä lähinnä kiinnostais soittaa foo fightersia, tom pettya ja yms perus rock-musaa joka ei vaatis edes kovin teknistä kitaran soittoa. Olen sanonu et voin opettaa kaveriani ja että voin lainata sille yhen mun kitaran mutta se silti epäröi, mun mielestä kitaran soitossa ei ole mitään tiettyä ikää mihin mennessä ois pitäny aloittaa jos haluaa soittaa, oletteko samaa meiltä?
kaverini epäröi soiton aloittamista
6
307
Vastaukset
- Tekosyy
Ei hän sitten haluakaan.
- Mika.....
Olen kanssasi samaa mieltä. Agnus Young sanoi "jos osaat taputtaa käsiäsi, opist soittamaan kitaraa". Ei se mitään avaruustiedettä ole, mutta työtä se vaatii.
- Klassikkoja.
Ja jos osaa pureskella purukumia kun soittaa kitaraa, on kykyjä oppia laulamaan mutta myös rumpaliksi.
- AmKitaristi
Samaa mieltä, ei aloittaminen katso ikää.
- Kitarat tappaa!
Kitaran soitto koitunut monen nuoren kohtaloksi. EI kannata aloittaa ennen 27 -ikävuotta.
- Lapland,madness
Ainoa raja kitaransoitossa on motivaatio. Käsi poikki? Paskat se ole mikään raja. Opettele soittamaan yhdellä kädellä. Ikä ei rajoita soiton aloittamista mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2977283Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695334Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1162815- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311588- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311530