Kotiin tuli Hemtexin mainosvihko jossa näyttää olevan kovia tarjouksia. Esim. hanhenuntuvapeite 119€, norm. 199€.
Ruotsissa peitteen normaalihinta näyttää olevan 999 SEK eli 111€. Herää kysymys onko tuota peitettä koskaan myyty "normaalihinnalla".
Sitäpaitsi 119€ on ihan tavallinen hinta moisesta peitteestä.
Hemtexin "ale"
4
874
Vastaukset
Tarjous, kuten sanakin se jo kertoo, on aina vain tarjous. Kauppa tarjoaa tuotetta tietyllä hinnalla asiakkailleen, ja on ainoastaan ostajan ongelma, ostaako tuote tarjotulla hinnalla vaiko ei. Jos alkuperäinen hinta on noin paljon, ja tarjoushinta on 80 e halvempi, niin alennushan on melko hyvä. Vaikka peittoja saisi muualta yhdellä eurolla, niin sillä ei ole loppujen lopuksi mitään merkitystä. Kysehän on vain tämän tietyn kaupan tarjouksesta, joten muiden paikkojen hintojen taso ei ole olennaista. Mikäänhän ei pakota sinua ostamaan tätä "kallista tarjoustuotetta", joten voit jättää koko tarjouksen huomiotta. Toisten kauppojen hintataso kun on pakostakin aina keskivertoa kalliimpi.
Markkinatalous vain toimii näin.
Jos Ruotsista saa saman peiton noin halvalla, niin kannattaa varmaan matkustaa sinne asti hakemaan se. Matkakuluista ja menetetystä ajasta ei sitten mainita mitään.- Hande
Tarjous edellyttää sitä että tuotetta on myyty edes jonkin aikaa normaalilla hinnalla. Tuotetta ei siis saa myydä alennettuun hintaan ellei siitä ole joskus joutunut maksamaan normaalia hintaa.
- ite joku myyntimies?
"Jos Ruotsista saa saman peiton noin halvalla, niin kannattaa varmaan matkustaa sinne asti hakemaan se. Matkakuluista ja menetetystä ajasta ei sitten mainita mitään."
Ja mikähän mikan ongelma on?
- vinkistä kiitollinen
Tällaisten ilmoitusten takia näitä keskusteluja kannattaakin seurata!!!Minulla on kokemus IKEA:n alesta. Täyttä puppua. Ne normaalimyynnissäkin halvat tuotteet oli muka ale tuotteita. Hinta sama kuin ennenkin, eikä annettu luetteloa,kun pyysin. Olisi paljastunut huijaus. Hirveän iso ja kallis mainosrumba mokomasta ja ihmisiä tavaratalossa hirveesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271