Hei, minulla on tässä pari vuotta vanha ulkoinen kovalevy, joka on joskus tippunut n.puolen metrin korkeudelta matolle. Ulkoinen kovalevy on iomega niminen, Malli HD103SI.
Kun liitän kovalevyn koneeseen ja seinään siihen syttyy kyllä valo, mutta kone ei näytä että siihen olisi liitetty yhtikäs mitään. (Vika ei ole koneen usb-porteissa) Ulkoisesta kovalevystä kuuluu kyllä pienoista surinaa mutta se kuuluu edestä eikä kovalevyn kohdalta. Joten onko kovalevy korjattavissa ja luuletteko että itse levy on mennyt rikki vai liitännät laitteessa? Mitään vinkkejä joilla saisin sen toimimaan tai sieltä olevat kuvat ulos?
Kovalevy rikki?
Apuatarvitseva878978
1
162
Vastaukset
Kokeile nyt ihan aluksi liittää se kovalevy ilman kuoria koneeseen, niin saat vastauksen siihen, onko itse kovalevyssä vikaa vai ulkoisen kotelon liittimissä. Mikäli silloin ei toimii, hyvä, mikäli ei, kovalevy on 99% todennäköisyydellä rikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316109- 345613
- 293154
- 342514
- 442447
- 152188
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707