Tarot lukija

Rapu nainen

Voi katsotko minulle myös mitä tulossa, Rakkaus, työ, rahaasiat. Kaikki niin vaikeaa.

5

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervehdys Sinulle.

Saat tulkintasi maanantaina, jonon mukaan.

Oikein hyvää viikonloppua!

Terveisin,

tarot-lukija

• Rapu nainen

Hei Tarot-lukija. Katsotko minulle vielä? Odotan niin.

• Pahoittelen että jouduit odottamaan kauemmin kuin olin ilmoittanut. Oli henkilökohtaisia asioita ja arvelin että ne saattaisivat vaikeuttaa korttien tulkintaan, joten jätin koko aiheen suosiolla myöhemmäksi.

Työasiat:

Kortin mukaan näytät olevasi tyytymätön työtilanteeseen.

- Oletko tyytymätön työpaikan työilmapiiriin vai onko työ käynyt puuduttavaksi?
      Kenties lomiltapaluu ei ole sujunut odotetusti ja työ ei ole alkanut maistumaan.

Vai oletko itseasiassa edes töissä? Ehkä tyytymättömyys kumpuaa tältä alueelta.

Jälkimmäinen kortti näyttää, että on aivan ensimmäisenä tiedostettava elämän omat ylä- ja alamäet.

On aikoja jolloin tuntuu että joka päivä paistaa aurinko. Kaikki tuntuu menevän hyvin. Toisina aikoina taas on hankalampaa.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö asioihin pystyisi vaikuttamaan.
      Ota ohjat omiin käsiin ja pyöräytä onnenpyörä jälleen Sinulle suotuisaksi.

Jälkimmäinen kortti, onnenpyörä, saattaa myös viitata että asioihin todella on tulossa muutos.

Millainen, sitä ei kortti tosin kerro.

Talous:

Rahaa näyttäisi virtaavan ainakin jokseenkin suuntaasi. Säästeliäisyys kuitenkin kannattaa.

Harkitse rahankäyttöäsi.

Rakkaus:

Mikäli olet sinkku, tarkkaile ympäristöäsi ja tilanteita. Mahdollisuus on tulossa Sinun suuntaasi.

Jos puolestaan olet jo yhdessä miehen kanssa, saattaa kuvioihin olla astumassa toinen mies. Kuinka tällaisessa tilanteessa toimit, on itse Sinun päätettävissäsi.

Toisaalta kortit saattavat kyllä myös viitata, että olet löytämässä uutta energiaa ja voimaa parisuhteeseenne.

Terveisin,

tarot-lukija

• Rapu nainen

Kiitos tarot-lukija. Kyllä olen väsy töissä olen ja paljon töitä on loman jälkeen. Sinkku olen 2 miestä viestittelee tumma ja vaalea, voitko vielä katsoa nämä miehet? Onnenpyörä sais kyllä tulla minulle erosta niin monta vuotta ja talous huono.

• Rapu nainen kirjoitti:

Kiitos tarot-lukija. Kyllä olen väsy töissä olen ja paljon töitä on loman jälkeen. Sinkku olen 2 miestä viestittelee tumma ja vaalea, voitko vielä katsoa nämä miehet? Onnenpyörä sais kyllä tulla minulle erosta niin monta vuotta ja talous huono.

Joudun siirtymään jo eteenpäin tulkinnoissa.

Suosittelen tutkimaan rohkeudella avautuvia mahdollisuuksiasi.

Terveisin,

tarot-lukija

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe