Juu elikkä alkuun: tää ei oo mikään provo, en oikeesti tiiä tätä asiaa! Eli, oon kuullu/lukenu että Turkissa on aivan erilainen kulttuuri.. siellä ei varmaankaan sovi mennä missään pikkuvaatteissa kauppaan jne. Mutta nyt itse asiaan: paheksutaanko Turkissa jotenkin, jos on napakoru? siis pidetäänkö sitä jotenkin huoramaisena, ja saanko siitä tuimia katseita rannalla? :( ekaa kertaa Turkkiin Alanyaan menossa, matkakuume jo nyt, vaikka lähen vasta toukokuun lopulla :)) KIITOS, jos joku viittii vastata....
tyhmä kysymys....
6
1351
Vastaukset
- '''
Ei se nyt ihan noin mene. Hyvin länsimaalaistunut maahan tuo on ja kyllä siellä pikkuvaatteissa ihmiset kulkee eikä sitä pahalla katsota. Lomakohteista on kuitenkin kyse. Ainoastaan moskeijaan ei sovi mennä pienissä vaatteissa.
- turistikohteissa
Eli vanhemmat ihmiset saattavat siellä paheksua, ihan niin kuin täälläkin, ja varsinkin turistikeskuksien ulkopuolella, mutta näissä lomakohteissa nyt ollaan totuttu näkemään kaikenlaista. Napakoru ei ole siellä mikään ihmeellinen juttu, onhan siellä jopa lävistys- ja tatuointiliikkeitäkin. Niitä en kyllä suosittele kokeilemaan, hygienia voi olla vähän toista kuin täällä, ainakin osassa. Pikkuvaatteet eivät muuten aiheuta sen kummempia, pojat voivat olla vain vielä vähän villimpiä...
- Lutka
no sitähän sinne lähdetään tekemään. Ei huoraaminen ole siellä mitenkään vierasta.
- Älä viitti!
tylsimys!
- mka
Älä viitti! kirjoitti:
tylsimys!
sanoisin, että bikinit/uimapuku EI TODELLAKAAN ole mikään katuasu. Tätä näkee Marmariksessakin nykyään valitettavan paljon. Se ei ole missään maassa suositeltavaa, eikä ainakaan muslimimaassa. Eli, jos lähdet rannalta kadulle, vaatetta päälle (vaikka ei muuta kuin shortsit ja pusero)!
- *BöCeK*
ei turkissa todellakaan paheksuta lävistyksiä..
itselläni on pari reikää kasvoissa ja niitä ihailtiin!! eikä myäskään "pieniä" vaatteita pahesuta, päinvasoin =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748