Onkohan tuo ihan normaalia, että suht udehko iso omakotitalo savuttaa pahemmin kuin 100 vuotta vanhat talonrötisköt? Ja joka ikinen ilta yympäri vuoden. Onko se edes laillista laittaa uusiin taloihin puulämmitys? Mistä yleensäki johtuu, että savua tulee kuin jostain isosta tehtaasta?
Talo savuttaa
11
248
Vastaukset
- Leuku
Ei se ole normaalia, jos talo savuttaa, vaikka siellä ei ole tulta missään.
Ehkä savutus loppuu ajan kanssa, mene ja tiedä.
Kannattaa odotella muutama vuosi. - 5134251
savuttaa, jos polttaa märkiä puita.
- kuivakaivo
Maahinen siellä vaan tuprutteleepi, kun ei raaski vielä
maahispumppua käynnistää.
sähkö on kallista..........maahisellekkin. - joka perkeleen ilta
Mutta kun se savu on tätä luokkaa . .
http://www.imagebam.com/image/0edf7f355282186 - vastuullisuus
Renkaatr palaa pihalla. Huom savunväri ja etenkin sankkuus. Ystävällistä tilata paloauto lähelle
- savuava
Antaa savuta.
Ystävälliset naapurit kyllä ymmärtää.... - nou proplem
Kateellinen valittaa, kun toinen lämmittää ilmaiseksi.
Itse sahaan vanhoista autonrenkaista sopivia klapeja takkaan ja saunan kiukaaseen, sytytys jäteöljyllä ja bensalla.- muoviputki rules
Mää poltan viemäriputkia, viiskymppistä uponoria on satoja metrejä ja sauna kuumenee parin metrin satsilla. Ei vaan viitti päivänvalolla lämmitellä ku naapurissa assuu hinttimäinen viherpiipertäjä. Tulis vaan suukopua ja joutus makseleen sille uusia leegoja .
- Kitupolttoa
Pesä täyteen puita ja veto oikein pienelle, niin tulee mustaa savua. Lisäetuna nokipalovaara ja hormin tukkeutuminen noesta.
- Näin se on
Vaikka ois mitä puunpolttoa pienkattiloissa, uuneissa savua tulee reilusti.
- niin tullooo
savuva, mennöö myös piipunkaatta pois jos on muistana aakasta pellin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748