Moi!
Sellanen vika volvo v40 vuosimalli -96, että mitkään muut valot ei toimi, kun parkit ja sumuvalot. Lähivalot ja kaukovalot on siis pois pelistä, mutta pitkien merkkivalo palaa mittaristossa ja kun valokatkaisija on 0-asennossa, tai ajovalot päällä -asennossa, niin valojen sulake palaa heti. Kun katkaisija on parkki -asennossa, niin kaikki on ok.
Tässä mallissa ei siis ole CEM-yksikköä.
Mistä tässä automallissa löytyy pitkien valojen rele, jos sieltä lähtis kattelemaan vikaa..?
Kiitos etukäteen!
volvo V40 valot ei toimi
volvo v40
2
2940
Vastaukset
- asentaja abc
yleisin vika noissa valokatkaisija sökö
- nainen -66
Moi. Mulla -97 ja ajovalot ei pala eikä pitkät pysy päällä. Olisi kiva tietää mikä sun autos oli vikana? Mistähän mä selvitän onko tässä sitä ohjausyksikköä? Vai olisko mulla katkaosijassa vikaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747